Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-23, 15:17   #216
Tord
 
Tords avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Inlägg: 1 595
Sharp$: 4719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av reflex Visa inlägg
Ett tips bara

Ta ut 3 säkra och sen en enkelrad på tipset och se hur många rätt på U-raden som du får.
Gör sen ett system U-system efter hur många U-rätt du får. Alla är vi olika när vi tippar så ett system är bra för någon och sämra för andra. För min del är det mitt-zoons täckande system som passar bäst och 2-3 säkra matcher.
För mig kan det variera väldigt mycket från 1 U till 5 U och det kan vara svåra omgångar. Man måste ha tur också, men visst medel rätt på U ligger väl på 3 - 4 U tecken.

Störst chans ligger egentligen om man har ett system som ger 13 rätt vid 0 U tecken (mest kostsamt också), för då har man två chanser att missa (helgardering då) istället för att man måste få in 3 U t ex som bara har en chans. Men missar man en match så är det kört direkt även på 0 U. Kan vara lika svårt missa som att få in rätt antal U tecken

Systemet till vänster är 3 rätta U överstreckade favoriter. Går dom in blir det skitutdelning.
Systemet till höger är exakt samma men för 0 U tecken. Går den in så blir det mycket pengar. Det ska bli X eller 2:a här alltså på alla tre matcherna
Kod:
U 3     U 0
UX2	UX2
UX2	UX2
UX2	UX2

Senast redigerad av Tord den 2018-07-23 klockan 17:25.
Tord är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat