Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-27, 23:02   #3
Anonym

Anonyms avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 28334
Standard

Jag är bra blåst. Karamba körde ju en reklam för ett tag sedan så tänkte att det är lugnt. Hittade dessutom en kampanj där man får 350kr om man spelar. Tog inte freebetet då jag EFTER att jag hade satt in läste recensionerna på nätet. Alla säger att de svinen kräver notariestämplat ID. Nu är det kanske inte riktigt så dyrt som vissa vill få det att låta, hittar faktiskt 2 här i Skåne som tar 150kr.

Känns dock så jävla surt just nu, 1h efter insättningen krävde jag återgång och ja... Det är gå igenom verifiering och sedan se om det är grönt. Supporten sa ju faktiskt att det "INTE ALLTID ÄR SÅ ATT VI KRÄVER DET".

Fast ska man tro recensionerna på nätet gör det just det precis varenda jävla gång. Jag hamnade i en lose-lose situation, spelade inte freebetet som skulle gett mig 250kr och hade jag tur kunde jag fått över pengarna, utan jag fick lite panik och krävde uttag. Nu står det i reglerna att dokumenten ska vara inne inom 5 dagar annars stänger de kontot!!

Ja jag säger då det, går det inte igenom, får jag väl gå till en jurist och betala 150kr. Fast vågar man det? Jag kan nästan lova att de menar något annat än vad de menar i villkoren.. Fast är det notariestämplat ID (blir en kopia) så gör jag det bara för att de svinen ska INTE ha pengarna.

Och så klagar vi till MSG, vad nu det ger.

Jag uppdaterar...
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat