Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-29, 07:41   #1
 
Reg.datum: maj 2018
Inlägg: 7
Sharp$: 24
Standard

Karamba - Varning


Hej,
Vill varna för Karamba. De har erbjudande för deras nya sportbok att sätta in 100kr för att få ett 100kr freebet.
Vann ett par bets och hade 500kr på kontot och begär ett uttag, men då kräver de notariestämplad id kopia för att verifiera.
Verkar även som att de satt detta i system efter att ha googlat runt lite och läst på trustpilot.
Vet inte vad det skulle kosta att få ett sådant dokument men känns som mer än 500 iaf.
Inte så mycket pengar kanske men vill varna så att inte andra förlorar mer pengar på sidan.
nibe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-26, 00:35   #2
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 3
Sharp$: 18
Standard

Detta är förjävligt. Finns väldigt få bolag som håller på med detta. Kass bonus + notariestämplade dokument. Håll er borta.
noch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 22:02   #3
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Jag är bra blåst. Karamba körde ju en reklam för ett tag sedan så tänkte att det är lugnt. Hittade dessutom en kampanj där man får 350kr om man spelar. Tog inte freebetet då jag EFTER att jag hade satt in läste recensionerna på nätet. Alla säger att de svinen kräver notariestämplat ID. Nu är det kanske inte riktigt så dyrt som vissa vill få det att låta, hittar faktiskt 2 här i Skåne som tar 150kr.

Känns dock så jävla surt just nu, 1h efter insättningen krävde jag återgång och ja... Det är gå igenom verifiering och sedan se om det är grönt. Supporten sa ju faktiskt att det "INTE ALLTID ÄR SÅ ATT VI KRÄVER DET".

Fast ska man tro recensionerna på nätet gör det just det precis varenda jävla gång. Jag hamnade i en lose-lose situation, spelade inte freebetet som skulle gett mig 250kr och hade jag tur kunde jag fått över pengarna, utan jag fick lite panik och krävde uttag. Nu står det i reglerna att dokumenten ska vara inne inom 5 dagar annars stänger de kontot!!

Ja jag säger då det, går det inte igenom, får jag väl gå till en jurist och betala 150kr. Fast vågar man det? Jag kan nästan lova att de menar något annat än vad de menar i villkoren.. Fast är det notariestämplat ID (blir en kopia) så gör jag det bara för att de svinen ska INTE ha pengarna.

Och så klagar vi till MSG, vad nu det ger.

Jag uppdaterar...
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-27, 23:04   #4
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Man kan inte kontakta banken och kräva återgång eller något?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-30, 20:16   #5
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Rätt ska vara rätt. Jag fick tilllbaks pengarna idag efter att ha skicka tin precis alla handlingar jag kan komma på. Utan att behöva gå till en jurist.

Tänker aldrig mer använda sidan och är inte bitter över att jag inte horade på sidan, De har trots allt 350 freebet som man kan mjölka. Men för mig känns det som en vinst att få tillbaks mina pengar!

Jag bojkottar bolaget då jag inte tror att de kör fair baserat på recensionerna på sidor på nätet, som har rätt i övrigt. Chatten på Karamba var verkligen helt jävla värdelös, tjejen jag pratade med kunde inte ens engelska och jag fick spamma för att få svar.

Men jag fick tillbaks pengarna UTAN att skicka in notariestämplad kopia av mitt ID.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-12, 21:04   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 34
Sharp$: 131
Standard

Mina pengar var låsta liksom ovan pga noteristämplade dokument sedan strax innan fotbollsVM. Riktigt dåliga odds också. Försökte dock nu senaste tiden igen och fick till min förvåning igenom uttag med nya uppladdade dokument (vanlig passkopia). Det kan ha varit ngt tillfälligt pga många uttag från många bonusspelare som stoppat in och sen gjort uttag direkt? I vilket fall rekommenderas nya spelare inte hit. :-)
Fredde007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-21, 04:03   #7
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 1
Sharp$: 3
Standard

Har ca. 20 lökar här nu. Hur f*n skaffar man noteristämplade dokumen? Google hjälper ju inte ens i den frågan..
p0xis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-22, 23:26   #8
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av p0xis Visa inlägg
Har ca. 20 lökar här nu. Hur f*n skaffar man noteristämplade dokumen? Google hjälper ju inte ens i den frågan..
Lugna dig nu!

Där jag bor och det är i södra Sverige får du ett sådant dokument för 150kr.
Det är kraftigt överdrivet hur dyrt det är, gällande recensionerna på sidorna.

Kan såklart inte garantera dig att det kommer kosta dig 150kr. Men det du ska göra är att du googlar pass notariestämpat och så får du upp ställen som kan göra det.


Det du gör är att du går dit med ditt pass och kopia (kanske de kan göra) och så stämplar de kopian. Oerhört fjantigt förfarande men så är det.
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td