Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-29, 12:34   #10
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Åke Lindbloms hästar är alltid gynnade av förutsättningarna och har kanonchans, ta med en näve salt.

För övrigt gick jag igenom det här för något år sedan och fann inte att högervarv påverkar speciellt mycket. Till min förvåning då för jag räknade nog spontant med att det skulle göra det. Att det är 800-metersbana gör desto mer. Man får ta och gå på de hästar som visat att de fixar det först och främst. Och det samma med kuskar egentligen.

1
Solklar spik på Tindra Star, har varit kanonbra på slutet och möter nu ingenting.

2
Favoriten har form och andrahandaren startsnabbhet som räcker och blir över. Bra täckt på 2.

3
Dags att ta ställning, Victor lika mycket spelad som Fossens och Victor tar ledningen. Ska slås därifrån!

4
Orutinerade kusar och ingen har gått på Åmål förut, måla på så långt det går!

5
Ser också väldig öppet ut, strecka på!

6
Zolo Sensation litar inte jag på, speciellt inte som megafavorit. Inte speciellt startsnabb och det finns några intressanta motbud. Startsnabbe Meteoria som jag blev imponerad av när jag såg den på Arvika häromsistens. 8,9 också väldigt dåligt streckade.

7
Jag gillar Bobbery och tycker den går ner i klass lite här. Dock taskigt läge och jag dubblar med Vanity Blast som nog leder loppet länge.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat