Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-24, 18:39   #1
umebon

umebons avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 971
Smile

umebon-En nybörjares kamp (MLB m.m)

The beginning...
Dags att göra något seriöst i livet. Har lirat poker och kastat lite pengar här och där på olika sportevenmang. Tanken är att ni här skall kunna följa mina spel och se hur jag utvecklas till en (förhoppningsvis) mer vinnande spelare. I dagsläget så förlorar jag inte men kan väl inte skryta med att vinna mängder med pengar men någonstans skall man börja och jag har tagit det första steget från förlorande spelare till att få en liten vinst. Som det ser ut nu så ryggar jag många av mina spel men utvecklingen går framåt och målet är att kunna efter ett år (?) kanske kunna leverera egna rekar. Men varför inte ta del av eminenta rekare som finns ute på internet i ens jakt på pengar?

Mål med mitt spelande?
Det första och viktigaste mål som jag har ställt upp för mig själv är att hitta denna självkontroll som krävs för att bli en vinnande spelare. Är det möjligt att uppnå denna nirvana?? Tidigare spelade jag alldeles för många spel/dag så det vara svårt att få det hela att visa gröna siffror. Nu kommer jag att vara väldigt selektiv på vilka spel jag spelar och hoppas på att det visar resultat.
Jag kommer att spela med units och satsa mellan 1-5 units per spel. Målet är att få en positiv utveckling på mitt spreadsheet.

Hoppas ni tycker detta blir intressant att följa och lämna gärna åsikter på mina spel.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng