Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-24, 17:39   #1
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Smile

umebon-En nybörjares kamp (MLB m.m)


The beginning...
Dags att göra något seriöst i livet. Har lirat poker och kastat lite pengar här och där på olika sportevenmang. Tanken är att ni här skall kunna följa mina spel och se hur jag utvecklas till en (förhoppningsvis) mer vinnande spelare. I dagsläget så förlorar jag inte men kan väl inte skryta med att vinna mängder med pengar men någonstans skall man börja och jag har tagit det första steget från förlorande spelare till att få en liten vinst. Som det ser ut nu så ryggar jag många av mina spel men utvecklingen går framåt och målet är att kunna efter ett år (?) kanske kunna leverera egna rekar. Men varför inte ta del av eminenta rekare som finns ute på internet i ens jakt på pengar?



Mål med mitt spelande?
Det första och viktigaste mål som jag har ställt upp för mig själv är att hitta denna självkontroll som krävs för att bli en vinnande spelare. Är det möjligt att uppnå denna nirvana?? Tidigare spelade jag alldeles för många spel/dag så det vara svårt att få det hela att visa gröna siffror. Nu kommer jag att vara väldigt selektiv på vilka spel jag spelar och hoppas på att det visar resultat.
Jag kommer att spela med units och satsa mellan 1-5 units per spel. Målet är att få en positiv utveckling på mitt spreadsheet.

Hoppas ni tycker detta blir intressant att följa och lämna gärna åsikter på mina spel.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-24, 18:26   #2
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2169
Standard

Godkänner den här. Lycka till!
papak är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-24, 18:38   #3
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Tack papak för förtroendet, hedra dig lite med Babe Ruth som avatar .

Här är mina spel för kvällen/natten/förmiddagen. Har ofta svårt att hinna med eftersom jag inte riktigt har råd att försörja mig på mitt spelande ännu. Tre ryggar efter tre stora spelare .

Ogiltigt spel-ID: 71087


Ogiltigt spel-ID: 70962


Ogiltigt spel-ID: 71559


Senast redigerad av umebon den 2010-08-24 klockan 19:12.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-25, 17:32   #4
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Ny dag nya möjligheter
Lite trist att basketen missa med en ynka poäng men det är ju det man få räkna med i denna bettingvärld. Tur att man har MLB att falla tillbaka på!
Till nästa säsong skall jag fylla mina konton riktigt för att kunna rocka loss på baseball. Denna dag fanns det grymt mycket att spela på men har ju sagt att jag skall begränsa mig...inte lätt. Detta är vad jag valt ur det gigantiska utbudet:

Ogiltigt spel-ID: 72635


Ogiltigt spel-ID: 72629


Ogiltigt spel-ID: 72678



Vissa spel ligger lite olika tid men jag lägger in dem i bloggen när jag spelar dem så kan ni se när jag lagt dem. Fegade ur på papaks överspel på WNBA och tog en poäng lägre till lite lägre odds. Står över Ajax idag som alla verkar trycka tungt på, vi får väl se vad som händer. Fotboll är fotboll...
Var inne på handikapp på Färjestad och HV rak men kände mig inte trygg med dem så här på försäsongen. Vi får väl se imorgon om det var klokt eller inte men i skrivandes stund känns det bra och det är väl det som räknas.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-26, 05:45   #5
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Vilken morgon
Inte roligt att vakna och inse att man tappat två stora spel. Och dessutom att ena laget lyckades tappa 10-1 ledning, hur kan det hända??
Ja,ja bara att ta nya tag. Återkommer ikväll men några spel förhoppningsvis.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-26, 16:27   #6
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Godkväll
Hittade inte mycket spelvärt ikväll, tog dock en hockeymatch för imorgon. Ska scanna igenom baseball nu och se men efter gårdagens debackel så blir det nog avslag inatt.

Ogiltigt spel-ID: 73648

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-27, 11:31   #7
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Vinst inatt
Skönt med en grön inatt. Alltid bra att få vända en dålig dag med ett vinstspel. Sitter lite trångt på jobbet men la in på volleyboll-VM bara för att ha något att följa i eftermiddag. Återkommer kanske ikväll med något, vi får se vad jag hinner.

Ogiltigt spel-ID: 74287

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-27, 22:07   #8
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Det blir en bra dag idag (Jumper)
Nu lyser det tre gröna irad, känns skönt. Kärpät var en riktigt trygg match. Alltid skönt när man inte behöver vara allt för nervös. Ryggade papaks spel i Turkiska ligan nu på söndag med 2 units. Lördag imorgon så då får vi se vad vi hittar på.
Någon som vet var iCash har tagit vägen?

Ogiltigt spel-ID: 74960

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-28, 08:13   #9
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Lördag
Alltid lika skönt när lördagen kommer. Sovmorgon, ledig och en herrans massa spel.
Börjar med att plocka två av papaks basketspel där man med glädje såg att handikappet på Kanada sjunkit till -5. Det borde de väl kunna ordna. Hann inte med -84.5 på Serbien utan fick nöja mig med -84 men dock till 1.90. Får se om det kommer några fler spel under dagen, kliar lite på PL men har så dåligt record där så det borde jag avstå. Nu är det för många spel, hoppas det går vägen...
Uppdaterat: Speedway, hockey, basket


Ogiltigt spel-ID: 75616


Ogiltigt spel-ID: 75213


Ogiltigt spel-ID: 75590


Ogiltigt spel-ID: 75214


Ogiltigt spel-ID: 75236


Senast redigerad av umebon den 2010-08-28 klockan 14:30. Anledning: Fler spel..
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-28, 18:51   #10
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Vilken skitdag
Det är ju otroligt att inget 4 unit spel någonsin kan sitta!!
Croatien måste göra 28 poäng i 4Q och vad f-n gör dom?? 30 poäng....
Det är detta som gör denna betting till så förbannat frustrerande att alltid förlora på mållinjen, och det händer ofta. Nä, ut och springa en mil så man blir av med ilskan och ta nya tag imorgon. Helt otroligt att ha en träffprocent på 59% och ändå ligga back!

Den tyngsta dagen hittills men det är väl detta man skall lära sig att hantera för att bli en vinnande spelare, eller?

Senast redigerad av umebon den 2010-08-28 klockan 19:24.
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-31, 17:31   #11
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Fortsatt kräftgång
Hann inte lägga in mitt tennisspel igår men det gjorde ju ingen glad. Falla föll hårt med 3-0 i set. Helt otroligt svårt att hitta vinnare när det är 50-50. Tisdagen var verkligen tråkig ur spelsynpunkt. Skall kolla lite baseball annars får det vara idag. Känns bra ibland att avstå när man inte hittar något vidare.

Ogiltigt spel-ID: 77781

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-08-31, 18:09   #12
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Spel ikväll ändå..
Kunde inte hålla mig utan blev tvungen att lägga ett spel. Eftersom det gått tungt nu på slutet så håller jag ned insatsen tills jag känner att det börjar flyta på lite bättre. Ryggade papak än en gång på att Litauen skall gå under 75 poäng ikväll.

Ogiltigt spel-ID: 78928

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-01, 18:39   #13
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Går tungt just nu
Tur att det finns annat i livet och glädjas åt när spelen bara garvar en i fejset varenda kväll just nu. Förlora med en boll på basketen igår.. må väl vara hänt men när Spanien bara slutar spela i fjärde så kan man bli lite förbannad. Passar på spel ikväll, måste samla tankar och energi på annat. Nya tag imorgon
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-01, 18:55   #14
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
Går tungt just nu
Tur att det finns annat i livet och glädjas åt när spelen bara garvar en i fejset varenda kväll just nu. Förlora med en boll på basketen igår.. må väl vara hänt men när Spanien bara slutar spela i fjärde så kan man bli lite förbannad. Passar på spel ikväll, måste samla tankar och energi på annat. Nya tag imorgon
Helt rätt,det kommer nya chanser att bättra på rullen.Ett bra tecken att du inte försöker vinna tillbaka det förlorade,med massa impulsspel.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-09-02, 17:50   #15
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Dags att vinna
Tar nya tag idag med spelandet. Tack Eddie för de uppmuntrande orden.
Ska försöka lägga några till ikväll men börjar med ett hockeykväll, får se om jag hittar nåt mer spelvärt.

Ogiltigt spel-ID: 80072

umebon är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td