Ämne: BaraTrav.se
Visa ett inlägg
Gammal 2018-09-05, 18:42   #29
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2396
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av svepet Visa inlägg
Nu har du lyckats kalla mig och andra testare för rövslickare, lurade, blinda mm, har du något mer du vill kalla oss när du ändå håller på?
Hade tidigare tänkt be dig om ursäkt för mitt ganska hårda inlägg mot dig efter att du kallat oss testare för rövslickare, men det känns inte aktuellt längre.

Nej, det är inte Sovjetunionen och alla har givetvis rätt till en åsikt. Men när man som du spyr ut dig galla över något utan att egentligen komma med något konstruktivt, känns det mer som provocerande och i nivå med allmänna nättrolls argumentation.

Att komma med konstruktiva förbättringsförslag och tycka att det saknas en och annan funktion är ju bara bra, men att totalsåga något för att programmet default har en stigande poängskala som börjar med 0(som är superlätt att ändra, har jag gjort) och att du inte kan sätta begränsningar på vad du vill/kan vinna på ditt system är enligt min åsikt rent idiotiskt.

BaraTrav är en ny produkt och knappast perfekt ännu, men det finns det inte heller någon annan produkt på marknaden som är. För mig (och borde vara för många andra enligt mig), så är det en mkt välkommen produkt då den är unik på marknaden i form av PC-version som innehåller de viktigaste funktionerna för reducering(som säkerligen räcker för en stor majoritet av spelarna) och har ett tilltalande och lättanvänt användargränssnitt.

Sen innehåller BT precis som andra produkter på marknaden unika funktioner, och där har säkert olika användare olika åsikter vilka som man anser bra eller mindre nödvändiga.

Det jag dock kan garantera är att man på BaraTrav är mkt lyhörda för förbättringsförslag och ny funktionalitet, speciellt om det motiveras på ett konstruktivt sätt. En känsla man knappast har för t ex Joker sen det ingått i TR-Media-kartellen.
Sen jag började använda BT för flera månader sedan så sker det konternueligt förbättringar, bara på dessa månader har produkten gått från lovande till riktig bra enligt mig. Och blir förhoppningsvis och högst troligt ännu bättre framöver.

Att dela upp sitt "huvudsystem" i utdelningsintervall där man hanterar raderna på olika sätt skulle jag inte kalla idiotiskt.

Det låter sig inte göras om man inte kan sortera på både min och max för radvärden.

Något jag tycker är en smula idiotiskt är att döma ut saker som man uppenbarligen inte förstår till fullo.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat