Citat:
Ursprungligen postat av pankbank
dom spelade bara straffar idag om jag förstått rätt. först hade betsafe rättat matchen som 4-2 , mitt spel förlust.
men efter lite tjat med chatten så fick jag pengarna tillbax . rätt ska vara rätt.  . vad gjorde bwin?
|
Inte fått riktigt svar än...fick bara det är ifrån Bwins svenska kundtjänst.
Citat:
Tack för ditt e-mail.
Tyvärr kan vi endast hänvisa till våra allmänna sportregler i detta fallet. Här nedan följer det aktuella stycket.
B1.2 Alla placerade spel står:
Såvida inget annat anges - i nedanstående undantag, i spelerbjudandet eller i varje sportgrens specialregler - gäller principen "alla placerade spel står". Det betyder att om atleten (laget, hästen etc) , på vilken en spelplacering gjorts, inte deltar - oavsett orsak - är spelplaceringen förlorad om spelevenemanget genomförs. Tips kan endast strykas i speciella fall, särskilt i följande fall:Endast i följande fall förklaras spelet som ogiltigt:
Spelevenemanget / tävlingen ställs in.
Spelevenemanget / tävlingen förklaras ogiltigt.
Platsen för spelevenemanget ändras.
Spelevenemanget / tävlingen avbryts eller skjuts upp och inte startas om inom 72 timmar efter den ursprungliga starttiden.
Live-spel: I live-spel (se även regel B1.8) är alla spelplaceringar på en eventuell "icke-startande" ogiltiga.
Head to Head-spel (H2H): Om en eller flera deltagare drar sig ur innan de har påbörjat evenemanget / tävlingen.
Har du några fler funderingar får du gärna höra av dig igen!
Med vänliga hälsningar
Din bwin kundtjänst
b'inside Green medlemmar
bwin står bakom responsible gaming
|
Min fetmarkering måste väl vara det som gäller tycker ja...Ahja, får se hur det går.