Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-26, 11:10   #162
apekatt66

apekatt66s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
dom spelade bara straffar idag om jag förstått rätt. först hade betsafe rättat matchen som 4-2 , mitt spel förlust.
men efter lite tjat med chatten så fick jag pengarna tillbax . rätt ska vara rätt. . vad gjorde bwin?
Inte fått riktigt svar än...fick bara det är ifrån Bwins svenska kundtjänst.

Citat:
Tack för ditt e-mail.

Tyvärr kan vi endast hänvisa till våra allmänna sportregler i detta fallet. Här nedan följer det aktuella stycket.

B1.2 Alla placerade spel står:
Såvida inget annat anges - i nedanstående undantag, i spelerbjudandet eller i varje sportgrens specialregler - gäller principen "alla placerade spel står". Det betyder att om atleten (laget, hästen etc) , på vilken en spelplacering gjorts, inte deltar - oavsett orsak - är spelplaceringen förlorad om spelevenemanget genomförs. Tips kan endast strykas i speciella fall, särskilt i följande fall:Endast i följande fall förklaras spelet som ogiltigt:

Spelevenemanget / tävlingen ställs in.

Spelevenemanget / tävlingen förklaras ogiltigt.

Platsen för spelevenemanget ändras.

Spelevenemanget / tävlingen avbryts eller skjuts upp och inte startas om inom 72 timmar efter den ursprungliga starttiden.

Live-spel: I live-spel (se även regel B1.8) är alla spelplaceringar på en eventuell "icke-startande" ogiltiga.

Head to Head-spel (H2H): Om en eller flera deltagare drar sig ur innan de har påbörjat evenemanget / tävlingen.

Har du några fler funderingar får du gärna höra av dig igen!

Med vänliga hälsningar

Din bwin kundtjänst
b'inside Green medlemmar

bwin står bakom responsible gaming
Min fetmarkering måste väl vara det som gäller tycker ja...Ahja, får se hur det går.