Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-25, 18:53   #151
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bemeer Visa inlägg
Hittar ni någon livescore på matchen nu kl 20:00? sökt men ej funnit
Red Lions Visp: Acroni Jesenice 0:0 (-:-, -:-, -:-) - Novice - HK JESENICE

EDIT: Och de svenska lagen kommer göra grand slam idag om nu LHC får in pucken till slut. Varför var man så risiga förra veckan för? :(

Men lol, 3-0 till Visp efter tio min, vafan händer...skall gå och gömma mig under en sten tror ja.
__________________
Finska killar sover de också!

Senast redigerad av apekatt66 den 2010-08-25 klockan 19:12.
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:10   #152
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av apekatt66 Visa inlägg
Red Lions Visp: Acroni Jesenice 0:0 (-:-, -:-, -:-) - Novice - HK JESENICE

EDIT: Och de svenska lagen kommer göra grand slam idag om nu LHC får in pucken till slut. Varför var man så risiga förra veckan för? :(

Men lol, 3-0 till Visp efter tio min, vafan händer...skall gå och gömma mig under en sten tror ja.
Blir förhoppningsvis push...översatt ifrån slovenernas hemsida(med google)
Citat:
Slovenian to English translationShow romanization
Switzerland to play good hockey no doubt, as evidenced by the inclusion of the Swiss national team at major competitions, as the two main divisions in the land of cheese and chocolate (NLA and NLB) and have a rich core of domestic and foreign players, which only confirmed these findings. Such a move was also sports director Acroni Jesenice, which has accepted the invitation to the two-day Swiss tour completely in place. Clearing the NLB League finalists last season and the match tomorrow against the KHL team are certainly perfect test before the start of EBEL league, which is approaching with rapid steps.

Before clearing the Vispu drevišnjim, place in the heart of the Swiss Alps, the coach Heikki Jesenice Malkiel reiterated that the outcome is not in the forefront, because the team is still at the stage of getting used to the new game, which Finn requires its clients and has been the selection of the first competitor železarjev completely custom. Young and skate very good hockey team Acroni Jesenice caught in the first third of the 'heavy' legs as a result of eleven hour journey, it also results in a grid four železarjev who have rid the effects of the long journey just below. In the first part of the game was otherwise equivalent, as evidenced by the proportion of shots (13: 12 in favor of Red Lion, PA. P), the Jesenice Unfortunately, they were only hosts.

The second part of the show quite a different picture of the red troops Jesenice, which appeared solid and combinatory game with numerous shots at the home port (27: 7 for Acroni), but unfortunately more than once failed to hit, the goal is reached the player Tičar Deadline less. The game in the second part of the promised final interesting part is already finished after 5 minutes and 24 seconds of the game in the last third, it was cracked game for the sake of Plexiglas, which is in the home room did not have the refund is completed early. Železarjem was thereby denied a turnaround, which has already been suggested in the second third. A short tour of Switzerland will conclude Jeseničani tomorrow when the 19th will 45 in Leukerbadu compete with KHL ligašem, Metallurgom from Novokuznjecka.
Nu gäller det att läsa Bwins regler bara...
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:16   #153
 
Forshems avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götene
Inlägg: 187
Sharp$: 1564


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hoppas på push
Forshem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:18   #154
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Forshem Visa inlägg
Hoppas på push
Borde ju rimligtvis bli det...matchen spelades ju inte klart. Iofs hade man väl argumenterat åt andra hållet om man lirat på Visp.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:48   #155
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

har dom slått sönder rinken? "plexiglas"
__________________
007 ser grönt

Senast redigerad av pankbank den 2010-08-25 klockan 21:54.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 21:57   #156
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
har dom slått sönder rinken? "plexiglas"
Plexit gick sönder i början på tredje, och tydligen fanns det inga att byta med så matchen blåstes av.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 22:14   #157
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

jaja. då ska det vara push. nästan en hel period kvar. om dom inte ska spela klart imorrn.
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 22:15   #158
 
ludd3emms avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 118

Gällivares Guldgruva
Stats: 56 - 0 - 0
ROI: 101.60%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Sväljer nästan allt du skriver.. Har du någon spread? Alltid kul att glo på statistiken hos duktiga rekare/spelare.
__________________
Gällivare
ludd3emm är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-25, 22:38   #159
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ludd3emm Visa inlägg
Sväljer nästan allt du skriver.. Har du någon spread? Alltid kul att glo på statistiken hos duktiga rekare/spelare.
Jag är knappast en duktig spelare(än ). Men ja den finns i min profil...

Fan grämer mig fortfarande över Luleå, såg matchen lite tidigare i min spread :(
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:04   #160
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

VIK Västerås - SAIK 1.85
Bolag:Bwin
Insats 1.5%

Måste testa den här matchen i och med att jag tycker oddset är väl högt. VIK har inför i år anställt en ny sportchef som verkligen har känt för att sätta sin prägel på laget. Man har värvat 11 nya spelare varav en del är på try-out kontrakt....och det är nog ingen vidare stämning inom laget.

SAIK har å sin sida i stort sätt samma lag som förra året, även om Moran givetvis är ett stort avbräck så har man värvat in två riktigt vassa spelare i hans ställe där framtidsmannen Mikko Lehtonen(nej inte den försupna backen) tydligen har varit riktigt vass på försäsongen. ES-laget SAIK skall ju dessutom vara både vassare och bredare än AS-laget VIK. Man spelade igår match i mot SSK på bortaplan och vann tydligen rätt rättvist.

Ger SAIK ungefär 60% chans på vinst här ...skulle ha varit högre om det inte vore för det faktum att man spelade match igår.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:05   #161
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

dom spelade bara straffar idag om jag förstått rätt. först hade betsafe rättat matchen som 4-2 , mitt spel förlust.
men efter lite tjat med chatten så fick jag pengarna tillbax . rätt ska vara rätt. . vad gjorde bwin?
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:10   #162
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
dom spelade bara straffar idag om jag förstått rätt. först hade betsafe rättat matchen som 4-2 , mitt spel förlust.
men efter lite tjat med chatten så fick jag pengarna tillbax . rätt ska vara rätt. . vad gjorde bwin?
Inte fått riktigt svar än...fick bara det är ifrån Bwins svenska kundtjänst.

Citat:
Tack för ditt e-mail.

Tyvärr kan vi endast hänvisa till våra allmänna sportregler i detta fallet. Här nedan följer det aktuella stycket.

B1.2 Alla placerade spel står:
Såvida inget annat anges - i nedanstående undantag, i spelerbjudandet eller i varje sportgrens specialregler - gäller principen "alla placerade spel står". Det betyder att om atleten (laget, hästen etc) , på vilken en spelplacering gjorts, inte deltar - oavsett orsak - är spelplaceringen förlorad om spelevenemanget genomförs. Tips kan endast strykas i speciella fall, särskilt i följande fall:Endast i följande fall förklaras spelet som ogiltigt:

Spelevenemanget / tävlingen ställs in.

Spelevenemanget / tävlingen förklaras ogiltigt.

Platsen för spelevenemanget ändras.

Spelevenemanget / tävlingen avbryts eller skjuts upp och inte startas om inom 72 timmar efter den ursprungliga starttiden.

Live-spel: I live-spel (se även regel B1.8) är alla spelplaceringar på en eventuell "icke-startande" ogiltiga.

Head to Head-spel (H2H): Om en eller flera deltagare drar sig ur innan de har påbörjat evenemanget / tävlingen.

Har du några fler funderingar får du gärna höra av dig igen!

Med vänliga hälsningar

Din bwin kundtjänst
b'inside Green medlemmar

bwin står bakom responsible gaming
Min fetmarkering måste väl vara det som gäller tycker ja...Ahja, får se hur det går.
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:16   #163
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Pinnen har push iaf
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:20   #164
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

okej. jag skrev så här: tänk fotbollsmatchen sverige-danmark när det stod 2-2 och en galning sprang in på plan,och domaren avbröt matchen. den dömdes till 3-0 till sverige. hade man vunnit om man tippat på 3-0 då eller?frågade jag. .

om dom säger att du förlorat på matchen blåser dom dej. tänk på det när du tippat på t ex en tennismatch, och den du tippat på har vunnit med 6-0 och sen avbryts matchen p g a en skada. då ska du ha vinsten . nä, inte enligt reglerna.

det var nån sajt som försökte blåsa mej på en sån tennismatch.antingen var det betsafe då också eller så var det bwin.

några matcher idag?
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 10:23   #165
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
okej. jag skrev så här: tänk fotbollsmatchen sverige-danmark när det stod 2-2 och en galning sprang in på plan,och domaren avbröt matchen. den dömdes till 3-0 till sverige. hade man vunnit om man tippat på 3-0 då eller?frågade jag. .

om dom säger att du förlorat på matchen blåser dom dej. tänk på det när du tippat på t ex en tennismatch, och den du tippat på har vunnit med 6-0 och sen avbryts matchen p g a en skada. då ska du ha vinsten . nä, inte enligt reglerna.

det var nån sajt som försökte blåsa mej på en sån tennismatch.antingen var det betsafe då också eller så var det bwin.

några matcher idag?
Jo, borde rimligtvis få tillbaka insatsen.

Står lite om VIK-SAIK lite längre upp, men rygga under eget ansvar
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td