Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-15, 17:39   #1
Lukasoe
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 186
Sharp$: 3545
Standard

2018-10-15 20:45 Spanien - England (Annat)


2018-10-15 20:45AnnatSpanien vs England 1 FT 8 1.600

Spanien - England @1.60

-------------------------------------------------------------------------------------------

Måndag och en match i Sevilla mellan Spanien och England. Ingen snack om vad som kommer att spelas här utan Spanien får mitt fulla förtroende att vinna matchen till 1.60 gånger pengarna. Spanien har visat att man har en bred trupp med många bra spelare och att man kan rotera i truppen och fortfarande vinna matcher. Spanien körde helt över Wales borta med 4-1.

Nu ska man ställas mot England på hemmaplan. Spanjorerna slog England borta i senaste samlingen med 2-1 och tror på något liknande eller att Spanien dessutom gör det enklare än så.

Jag tror dessutom att Spanien kommer ha en betydligt starkare elva i den här matchen än mot Wales. Jag säger inte att den var svag senast utan vi fick se flera startspelare på bänken. Exempelvis Busquets, Thiago, Koke & Asensio. Får se hur Luis Enrique tänker sig här men känns som att han sparade lite krafter just till den här matchen.

Annars finns det bara massa gott att säga om Spanien sedan Luis Enrique tog över. Mycket har fungerat väldigt bra och nu har nationen skrapat ihop tre raka & starka vinster. 2-1 England, 6-0 mot VM-finalisten Kroatien, och senast 4-1 mot Wales.

Fjärde raka plockas ikväll hemma mot England till 1.60 hos Pinnacle.
Lukasoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat