Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-24, 00:11   #3
viking90

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 18421
Standard

Blickade igenom startlistan lite som nedvarvning efter jobbet innan läggdags.
Fick ihop lite tankar, spelar ingen eget system men brukar vara intressant att "rätta" sina tankar efter loppen för att se sin form...

Avd 1 - Jag är lite allergisk att spika Conrad L speciellt nu när det är en 3 åring mot äldre.
Men den vann med exakt samma utgångsläget i senaste starten, snabb ut spets o slut och det verkar ju vara en riktigt fin häst.
Kuskförstärkning på 11 Cooling Break O.O som aldrig vunnit tidigare kanske Lill Unter kan göra det omöjliga med den.
Sen det givna budet 7 Glowbull Fusion med Jepson/Dahlén duon.
Bergh ska väl med vid gardering också givetvis. 6 Enjoy Ginco med Christoffer Eriksson är intressant med, ja det blir dyrt om man inte spikar.

Avd 2 - Lite väl många galopper senaste tiden på He´s Marvelous, Örjan&Redén är alltid intressant. Tina Gel har mött en del tufft tidigare men mötte enkel senast och borde väl vunnit det loppet för att vara het här MEN hästen kördes bort och blev fastlåst långt bak i kön men när den väl fick fritt gick den fint på upploppet! 2% nu!?!

Avd 3 - 7 med 100% i segerprocent blir väl givna favoriten, men tror en del på Uhrbergs uppsittning. Pass upp på Ingves han är i form för tillfället.

Avd 4 - Aria har mött stoeliten i sin åldersklass en del gånger i A Sweet Dance, lättare emot nu. Det fixar väl Örjan detta.

Avd 5 - Återigen Conrad L med en bra chans som de verkar men 15 hästars lopp voltstart och en del på tillägg är upplagt för en skräll.

Avd 6 - De här är väl straffspark för Caligula. V86 kan ju ge bra utdelning trots att storfavoriten vinner så spik och bläddra vidare.

Avd 7 - Lås på APerfectDream och Invincible HC

Avd 8 - Urchin har jag jagat de senaste starterna , Erik upp nu igen.
Likaså Zeus Karsk och Gomez men ingen av de här 3 hästarna har betalt tillbaka nåt vidare till mig än...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat