Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-28, 21:14   #1
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-10-31 19:00 GIF Sundsvall - Hammarby IF (Allsvenskan)


2018-10-31 19:00AllsvenskanGIF Sundsvall vs Hammarby IF 1 FT 6 3.400
Bethard
Sundsvall - Hammarby @ 3.40 (Bethard), insats 6 units (ca 3%)

I min värld ska inte Hammarby vara favoriter borta mot Sundsvall. Men jag tackar och jobbar vidare med Sundsvall den här säsongen även om jag missade att skriva en rek senast de var nere i Göteborg och vann till trevligt odds.

Att inte spelbolagen väger in Hammarbys form mer än de gör är obegripligt. Efter att det började strula så har de alltså spelat åtta matcher och endast segrat i två av dessa - mot Göteborg och Brommapojkarna. Nej, det håller inte att kunna slå bottenlagen om man ska leva upp till favoritskapet här. Förutom Malmö och AIK så har de även förlorat mot Elfsborg - förutom när det började rasa i matchen mot Djurgården där det också slutade med noll poäng. Senast endast 0-0 hemma mot ett Kalmar som dock är på väg upp lite spelmässigt och säkert tar en seger snart.

Sundsvall har svikit mig några gånger den här säsongen men jag tycker de spelar bra fotboll. Hemma har de på 13 matcher endast släppt in 11 mål totalt. Endast tre förluster och dessa har kommit mot starka AIK och Häcken samt mot ett Östersund (2-3) som också tillhör toppen. Hammarby har dock endast förlorat två bortamatcher och det mot Malmö och AIK och det har dessutom varit nu när trepoängarna utebli.

Inbördes är det två raka segrar för Hammarby men normalt är det jämnt mellan lagen. Senast i Stockholm blev det 4-3. Jag tror på revansch för norrlänningarna här och allt över 3.00 i odds tycker jag ska ses med värde. Brytpunkten nu går vid låga 29.5%. BOL!

Spela på Bethard och få Se bonus här

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat