Visa ett inlägg
Gammal 2018-10-30, 23:17   #3
HC105
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 2
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Första steget är ju att avvakta vad de kommer fram till. Nästa steg får ju vara att gå via mga och förklara läget då de har licens på Malta. Är det så att flera personer spelar från samma ip eller liknande?
Jag har spelat via min mobiltelefon som jag haft i kanske 2-3år. Jag har aldrig loggat in via någon annan telefon eller dator och ingen har någonsin använt min telefon.
Det enda som kanske skulle kunna vara är eftersom jag har Comviq så kanske fler delar ip nummer. Men jag har aldrig använt mig utav någon bonus eller liknande. Har spelat med mina egna pengar från dag 1.

Det har gått 3 veckor nu och betsson har sedan 1 vecka tillbaka helt slutat svara på mig.



Citat:


Kundtjänst
(2018-10-16 06:52 PM)


Hej XXXX,

Tack för att du kontaktade vår support.

Mitt namn är Tom och jag jobbar som teamleader här på Betssons kundsupport. Jag vill beklaga tiden det har tagit för oss att se över det uttag du tidigare har begärt. Ditt uttag ses just nu över enligt dom interna säkerhetsrutiner vi har och jag kommer personligen göra mitt bästa till att detta ses över så snart som möjligt för dig, och så klart återkomma så snart vi har en uppdatering.

Skulle det vara några frågor eller om det skulle dyka upp några funderingar under tiden är du varmt välkommen att svara på detta mailet.

Ha en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.
Citat:
Kund
(2018-10-20 11:35 AM)
Hej

Nu har det gått 7 dagar sedan jag gjorde uttaget och 4 dagar sedan jag hörde något från er sist. Vad är det som händer?

Citat:
Kundtjänst
(2018-10-20 03:17 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt mail.

Jag beklagar att du inte fått en uppdatering kring ditt uttag ännu men det ses fortfarande över enligt dom interna säkerhetsrutiner vi har. Jag skickar självklart iväg en påminnelse och gör mitt bästa för att skynda på det för dig. Så snart vi har en uppdatering återkommer vi till dig.

Under tiden vill jag tacka för ditt fina tålamod.

Ha en fortsatt fin helg!

Med vänliga hälsningar,
Diana
Betsson Kundtjänst.

Citat:
Kund
(2018-10-23 07:35 AM)
Vad är det som händer ?
Tänker kontakta Aftonbladet om det här och skriva på forum. Jag har jätte saldo hos er och ni bara ignorerar mig totalt. Gått över 10 dagar nu.
Ett börsnoterat bolag som bedrar kunder och inte betalar ut vinster. Pinsamma är vad ni är

Citat:
Kundtjänst
(2018-10-23 02:53 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt svar.

Vi håller fortfarande på att se över detta för dig enligt våra interna säkerhetsrutiner och jag förstår att du hade önskat dig ett snabbare svar i detta. Vi har ingen tidsram på när vi kan tänkas veta mer men vi gör vårat bästa till att se över detta och kommer återkoppla till dig så snart som vi har mer information. Om du känner att vi på något sätt har agerat felaktigt och därför skulle önska en oberoende granskning av detta vill jag hänvisa till Malta Gaming Authority (MGA) som är våran regulator. Du kan komma i kontakt med dom genom kontaktuppgifterna här nedanför:

✔ Hemsida:
✔ Telefon: +356 25469000;
✔ Address: Building SCM 02-03, Level 4, SmartCity Malta, Ricasoli SCM1001, Malta
✔ Formulär för klagan:

Om det skulle vara några övriga frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss igen.

Ha en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.

Citat:
Kund
(2018-10-23 05:25 PM)
Det handlar inte om att ni agerat fel det handlar snarare om avsaknad av kommunikation och agerande. Varför ska ni ens utreda detta. Jag varit kund hos er sålänge jag kan minnas och plötsligt ska ni börja granska något ni själva inte ens vet vad som granskas.
Ingen tidsram ges
Ingen uppdatering sker
Ingen kommunikation med mig pågår
Ingen ytterligare information har ni begärt från mig
Jag står tillfoga här för eventuella frågor men det verkar som ni lagt locket på.

Bedragare är vad ni är och jag kmr inte släppa er


Citat:
Kundtjänst
(2018-10-24 01:34 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt svar.

Jag förstår om du hade hoppats på ett annat svar och ditt ärende ses fortsatt över. Under tiden kommer vi inte att ha någon ytterliggare information men självklart så kommer vi att återkoppla till dig så snart som vi vet mer.

Hoppas du får en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.


Efter detta har jag skickat 4 mail utan respons.
HC105 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat