Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-30, 21:24   #1
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 2
Sharp$: 8
Standard

Betsson betalar inte ut mitt saldo på 945 TUSEN!


Jag har haft konto hos betsson i många år. Jag har spelat summor runt 10-30 tusen varje kupong. Singlar dubblar och tripplar ibland fyrlingar. Jag har nu saldo på 945 tusen där som jag försökt göra uttag på sen 3 veckor tillbaka. Men Betsson betalar inte ut något. De säger att mitt konto granskas just nu. Men denna granskning har pågått i 3 veckor och jag har jagat dom varje dag men får ingen uppdatering. Jag förstår inte ens vad det är dom ska granska, har som sagt haft konto i massor med år där men nu när jag vunnit större summa och ska ta ut så ska de granska något. Jag har aldrig använt mig utav bonusar osv heller.
Jag har tagit bilder över varje spel jag lagt och har allt sparat.

Vad tycker ni jag borde göra?
Sharps vad kan ni göra för att hjälpa mig?
HC105 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-30, 21:49   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Första steget är ju att avvakta vad de kommer fram till. Nästa steg får ju vara att gå via mga och förklara läget då de har licens på Malta. Är det så att flera personer spelar från samma ip eller liknande?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-30, 22:17   #3
 
Reg.datum: okt 2018
Inlägg: 2
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Första steget är ju att avvakta vad de kommer fram till. Nästa steg får ju vara att gå via mga och förklara läget då de har licens på Malta. Är det så att flera personer spelar från samma ip eller liknande?
Jag har spelat via min mobiltelefon som jag haft i kanske 2-3år. Jag har aldrig loggat in via någon annan telefon eller dator och ingen har någonsin använt min telefon.
Det enda som kanske skulle kunna vara är eftersom jag har Comviq så kanske fler delar ip nummer. Men jag har aldrig använt mig utav någon bonus eller liknande. Har spelat med mina egna pengar från dag 1.

Det har gått 3 veckor nu och betsson har sedan 1 vecka tillbaka helt slutat svara på mig.



Citat:


Kundtjänst
(2018-10-16 06:52 PM)


Hej XXXX,

Tack för att du kontaktade vår support.

Mitt namn är Tom och jag jobbar som teamleader här på Betssons kundsupport. Jag vill beklaga tiden det har tagit för oss att se över det uttag du tidigare har begärt. Ditt uttag ses just nu över enligt dom interna säkerhetsrutiner vi har och jag kommer personligen göra mitt bästa till att detta ses över så snart som möjligt för dig, och så klart återkomma så snart vi har en uppdatering.

Skulle det vara några frågor eller om det skulle dyka upp några funderingar under tiden är du varmt välkommen att svara på detta mailet.

Ha en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.
Citat:
Kund
(2018-10-20 11:35 AM)
Hej

Nu har det gått 7 dagar sedan jag gjorde uttaget och 4 dagar sedan jag hörde något från er sist. Vad är det som händer?

Citat:
Kundtjänst
(2018-10-20 03:17 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt mail.

Jag beklagar att du inte fått en uppdatering kring ditt uttag ännu men det ses fortfarande över enligt dom interna säkerhetsrutiner vi har. Jag skickar självklart iväg en påminnelse och gör mitt bästa för att skynda på det för dig. Så snart vi har en uppdatering återkommer vi till dig.

Under tiden vill jag tacka för ditt fina tålamod.

Ha en fortsatt fin helg!

Med vänliga hälsningar,
Diana
Betsson Kundtjänst.

Citat:
Kund
(2018-10-23 07:35 AM)
Vad är det som händer ?
Tänker kontakta Aftonbladet om det här och skriva på forum. Jag har jätte saldo hos er och ni bara ignorerar mig totalt. Gått över 10 dagar nu.
Ett börsnoterat bolag som bedrar kunder och inte betalar ut vinster. Pinsamma är vad ni är

Citat:
Kundtjänst
(2018-10-23 02:53 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt svar.

Vi håller fortfarande på att se över detta för dig enligt våra interna säkerhetsrutiner och jag förstår att du hade önskat dig ett snabbare svar i detta. Vi har ingen tidsram på när vi kan tänkas veta mer men vi gör vårat bästa till att se över detta och kommer återkoppla till dig så snart som vi har mer information. Om du känner att vi på något sätt har agerat felaktigt och därför skulle önska en oberoende granskning av detta vill jag hänvisa till Malta Gaming Authority (MGA) som är våran regulator. Du kan komma i kontakt med dom genom kontaktuppgifterna här nedanför:

✔ Hemsida:
✔ Telefon: +356 25469000;
✔ Address: Building SCM 02-03, Level 4, SmartCity Malta, Ricasoli SCM1001, Malta
✔ Formulär för klagan:

Om det skulle vara några övriga frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss igen.

Ha en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.

Citat:
Kund
(2018-10-23 05:25 PM)
Det handlar inte om att ni agerat fel det handlar snarare om avsaknad av kommunikation och agerande. Varför ska ni ens utreda detta. Jag varit kund hos er sålänge jag kan minnas och plötsligt ska ni börja granska något ni själva inte ens vet vad som granskas.
Ingen tidsram ges
Ingen uppdatering sker
Ingen kommunikation med mig pågår
Ingen ytterligare information har ni begärt från mig
Jag står tillfoga här för eventuella frågor men det verkar som ni lagt locket på.

Bedragare är vad ni är och jag kmr inte släppa er


Citat:
Kundtjänst
(2018-10-24 01:34 PM)
Hej XXX,

Tack för ditt svar.

Jag förstår om du hade hoppats på ett annat svar och ditt ärende ses fortsatt över. Under tiden kommer vi inte att ha någon ytterliggare information men självklart så kommer vi att återkoppla till dig så snart som vi vet mer.

Hoppas du får en fin dag vidare.

Med vänliga hälsningar,
Tom, Teamleader
Betsson Kundtjänst.


Efter detta har jag skickat 4 mail utan respons.
HC105 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-30, 22:20   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Det är dumt att börja hota med media. De skriver aldrig om hur spelbolagen håller på och grisar sig, eftersom en stor del av deras annonsintäkter kommer ifrån spelbolag. Gäller väl särskilt kvällsmedia.

Ta det till MGA istället.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sskssk (+10)
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-31, 18:26   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Det är uppenbart att de vill hitta något i deras regler som du har "brutit mot" då det är en stor summa pengar. Men eftersom du inte gjort något fel så är det bara att avvakta, du kommer få pengarna tillslut.
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-31, 18:58   #6
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oavsett om du är en fifflare eller ej har jag viss empati då det är så stora summor. Men har du aldrig ens använt en bonus lär detta bara vara något för att drööja på skiten då det just är så pass mycket pengar som de skulle kunnat göra en stor vinst på om de kan sätta dit dig på något.

Betsson är ett jävla skitbolag, förstår helt ärligt inte varför de gör så mycket reklam. Enligt en bekant limmade de honom efter en gång och han var till och med en torsk, råkade bara lägga fel vad. Så man kan ju undra vem försöker nå med sin reklam om de sedan bara limmar alla. Trams!
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-08, 18:29   #7
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jaha hur gick det då? Blir alltid lite misstänksam när någon proklamerar stort att nu minsann har de tagit mina pengar. Tog de dina pengar och var det i så fall befogat?
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1), Kraemaren (+1)
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td