Mitt spel för dagen får bli:
Florida @ New Jersey. Florida @ 3.6 2u
Känns som denna matchen är långt ifrån så ojämn som oddsen får den att verka. Det enda som varit "lights out" i NJ det senaste har varit deras arena. Samtidigt som Florida trots ganska hyffsad form får ta emot mycket skit av oddssättarna och public på grund av tidigare säsonger. Skulle tro denna matchen är 50/50 avgörs med ett uddamål och jag tycker 3.6 är för högt för att inte prova. Spelar alltså inte ML eftersom jag vet att chansen är rätt jävla liten att Florida vinner om matchen går till OT/SO.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
- To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Boone den 2010-01-20 klockan 19:53.
|