Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-20, 10:00   #16
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

gillar din optimism boone, väntar på fler spel med spänning!
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 14:30   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 25
Standard

Verkligen två bullshitförluster igår. Hade bara Toskala lyckats göra en kvalificerad räddning hade förmodligen det bettet suttit.

Sedan fattar jag fortfarande inte hur Elliott lyckas mirakelrädda vid ställningen 3-1 i tredje. Eller snarare hur chicagospelaren lyckas pricka hans målvaktsklubba när HELA målet är öppet.

Nya tag ikväll
rolfens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 18:05   #18
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Mitt spel för dagen får bli:

Florida @ New Jersey. Florida @ 3.6 2u

Känns som denna matchen är långt ifrån så ojämn som oddsen får den att verka. Det enda som varit "lights out" i NJ det senaste har varit deras arena. Samtidigt som Florida trots ganska hyffsad form får ta emot mycket skit av oddssättarna och public på grund av tidigare säsonger. Skulle tro denna matchen är 50/50 avgörs med ett uddamål och jag tycker 3.6 är för högt för att inte prova. Spelar alltså inte ML eftersom jag vet att chansen är rätt jävla liten att Florida vinner om matchen går till OT/SO.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."

Senast redigerad av Boone den 2010-01-20 klockan 18:53.
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-20, 19:04   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 25
Standard

Vancouver @ Edmonton - Vancouver -1,5. 3u @ 2,51
Det är ingenting som stämmer för Edmonton just nu. De har 8 raka förluster och inte ökar chanserna för dem att vända den trenden när de har deras klart bästa målvakt (khabibulin) skadad resten av säsongen. Vancouver har efter några matcher med sviktande form hittat tillbaka till sitt spel och körde i förra matchen över Pitsburgh.
Det här luktar helt klart ett klirr i kassan till fina 2,5 i odds.
rolfens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-21, 23:11   #20
 
PumaDessan91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Gnällbältet
Inlägg: 190
Sharp$: 0
Standard

Kommer några dagens rekar ?
__________________
Spel: 16
Vinster: 9
Förluster: 7
Push: 0
Levande: 13
+/- : 1499:-
PumaDessan91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 00:14   #21
 
crapboots avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 1107
Standard

C´mon Boone & rolfens! Lite drag i tråden!
crapboot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 11:31   #22
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Haha vi har båda fullt upp med att nolla in lite nya studenter nu. Återkommer efter helgen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 11:54   #23
 
Floppuss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 117
Sharp$: 4
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Haha vi har båda fullt upp med att nolla in lite nya studenter nu. Återkommer efter helgen.
grymt, vart pluggar du?
Floppus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 16:44   #24
 
gentile91s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 0


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Floppus Visa inlägg
grymt, vart pluggar du?
Det får du aldrig veta
__________________
I'm so clever, but clever ain't wise

CLAUDIO GENTILE
gentile91 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-09, 21:00   #25
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Calgary @ Ottawa. Ottawa ML @ 1.70. 4u

Ett Ottawa som är på gång tycker jag nu verkligen borde ta tag i sitt dålig förlustfacit mot Calgary (5 raka förluster). Lagen möts typ bara en gång per år och detta året så tror jag att Alfredsson & co kommer vara mer taggade än vanligt. Sen Affes och Spezza återkomster har de sett vassare ut än vanligt.

Ottawa får mina pengar ikväll och vem vet, men en gnutta tur kanske första vinsten kommer? Haha!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-09, 21:11   #26
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

skön motivering
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-09, 21:59   #27
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 25
Standard

Boston @ Buffalo Under 5 mål @ 2,110 4 units


Vad har hänt med stora starka Boston? För några månader sedan såg det ut som att de kunna mala ner vilket motstånd som helst med sina otroligt fysiska spelare. Den senaste tiden har dock någonting hänt. En seger på de 9 senaste matcherna och endast 16 gjorda mål. Det som Boston kan glädja sig åt är att de senast nollade Montreal på bortais och det är väl rimligt att tro att en vändning är på ingång. Jag tror att Tim Thomas stärktes av att äntligen få hålla nollan och kommer att lysa av självförtroende ikväll.

Nu till det intressanta, Vem står då och vaktar Buffalos mål ikväll om inte Ryan Miller. Det blir alltså en duell mellan de två målvakterna som slåss om förstaspaden i det amerikanska os-laget. Snacka om att de båda kommer att göra allt för att överglänsa varandra och visa den amerikanska ledarstaben vem som helt enkelt är bäst.
rolfens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-09, 22:11   #28
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rolfens Visa inlägg
Boston @ Buffalo Under 5 mål @ 2,110 4 units


Vad har hänt med stora starka Boston? För några månader sedan såg det ut som att de kunna mala ner vilket motstånd som helst med sina otroligt fysiska spelare. Den senaste tiden har dock någonting hänt. En seger på de 9 senaste matcherna och endast 16 gjorda mål. Det som Boston kan glädja sig åt är att de senast nollade Montreal på bortais och det är väl rimligt att tro att en vändning är på ingång. Jag tror att Tim Thomas stärktes av att äntligen få hålla nollan och kommer att lysa av självförtroende ikväll.

Nu till det intressanta, Vem står då och vaktar Buffalos mål ikväll om inte Ryan Miller. Det blir alltså en duell mellan de två målvakterna som slåss om förstaspaden i det amerikanska os-laget. Snacka om att de båda kommer att göra allt för att överglänsa varandra och visa den amerikanska ledarstaben vem som helt enkelt är bäst.
Det var inte Tim Thomas som stog utan Tukka Rask, och han kommer nog få fortsatt förtroende, han har stått senaste 3 matcherna då de inte är nöjd med Tim Thomas för tillfället..Rask ligger 2a i hela ligan i antalet insläppta med 2,02 mål..
Tror också på underspelet
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-09, 22:16   #29
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Dessutom nollade vi precis Boston i en NHL-match med Vancouver. Tydlig trend på att Boston inte kan göra mål!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-10, 09:43   #30
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Sedär ja. Ingående kassa på -12u blev efter den första vinsten och en push bara utgående på -8.8u. Tror detta var vändningen. Bara vinster från och med nu!
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td