Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-25, 19:24   #1
viking90
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

V64 Färjestad 26/11 JACKPOT!


Jadå, jackpot dags att vinna tillbaka pengarna man sponsrade med i Fredags...

Avd1: Favorit 8 JS Apollo, hel fel enligt mig. Uselt utgångsläge senast fastnade den lite bakom trötta hästar men när de väl blev fritt så stannade den av helt.
Kanske kusken som valde att vila hästen när den inte hade toppkänning ändå.
Starten innan kom den trea trots kortgalopp men den såg uselt ut i travet hela loppet.
3 Xanthis Amazing är första häst för mig, bra utgångsläge.
I loppet som favoriten galopperade i låg Xanthis längst bak hela tiden men plockade placering fenomenalt bra på upploppet och kom 4:a just bakom JS Apollo. Förhoppningsvis kan han sitta andra utvändigt hela loppet och plocka ner dom på upploppet.

Avd2: 3-åriga Ston. Första häst för mig trost utan vinst änsålänge är 7 Twigs Flo... med Jorma Kontio. Men vill plocka med några till, Kaj, Jakobsson, Jepson och Nyström.

Avd3: Storfavorit i 4 Troll Ronja, den har väl inte åkt över till Sverige i onödan så säkert motiverad favorit men för stor för mig. 10 Solkongen på bakspår också aktuell. Låser kanske på dessa två alt. plockar med 10 Rem Odin som mött Harry Växus nyligen för att nämna nån.

Avd4: Emilia Leo mot ett gäng lärlingar/ungdomar, hon behöver nog inte ens ha bästa hästen för att vinna detta. Men jag streckar ändå på o hoppas på skräll sen får jag banka huvudet i bordet när Emilia Leo vinner...

Avd5: Roly Poly gillar vi men den har inte visat glimrande form senaste tiden.
Skrällbud på 3 Gateruds Kashmir.

Avd6: 2140 tillägg 40 m men visst ska Aisha Simoni plockar ner dom ändå?
Men han måste köras offensivt isåfall får lyssna på snacket imorgon innan bestämmer här. Surfar 12&14 med i rygg i ev tredje spår kan dom kanske speeda ner favoriten med.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6), Basse (+6), SH (+11), Gotland (+5), AmaerildeRimfrost (+5), asgaya3141 (+6), Grovport (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat