Citat:
Ursprungligen postat av Carla
Jo jag är helt inne på din linje. Tydligt när man tittar på eventuella utdelningar. Tycker ändå det är märkligt att det aldrig slår åt andra hållet. Den är fortfarande 4%. I övrigt var det väl bara Queen of Sand som det skreks om? Ex Chief Orlando och Hard Times tyckte jag kom från ingenstans. Då kunde man tänka sig att ”skrik”-systemen borde vara borta och att skrikhästen i sista skulle kunna rensa mer än som 4%, då den låg lägre tidigare. Aldrig upplevt detta, utan är enig med att skrikhästar alltid rensar kasst.
Du har nog rätt i att man ska stå över dessa hästar, kan knappast löna sig i längden.
|
Skulle förvåna mig om inte Nadal Broline var singelstreck på många större vinnande system som lämnades in sent.
Chief Orlando trendade inte särskilt mycket åt något håll på sista spelet.
Cobbys I. trendade lite lite uppåt på sista spelet.
Hard Times spelades till 4,7% de sista 23 minuterna ( på de sista 16M som spelades ). Ganska stor skillnad mot 3.08% fram till dess.
Queen of Sands spelades till nästan 24% på sista spelet jämfört med bara 14.57% fram till dess. Ganska stor skillnad.
Heart of Steel trendade neråt ungefär lika lite neråt som Cobbys trendade uppåt.
Nadal B spelades till 24% på sista spelet jämfört med 20% fram till dess.
#11 i sista spelades till nästan 6% på sista spelet jämfört med 3.46% fram till dess.
3 av 7 var i stort sett neutrala på sena spelet och 4 av 7 trendade uppåt.
Trendhästar blir naturligtvis hårt spelade av någon anledning. Ofta är det någon slags positiv info som speglas av verkligheten. Men det blir som sagt pannkaka av hela utdelningen när så många som 4 av 7 trendhästar går och vinner.
Jag bevakar nästan alltid trendhästar för att försöka upptäcka saker jag uppenbarligen har missat. Där fångar man in 1 eller 2 rätt per omgång.
Men det är nog vettigt att sätta ett tak på max 2 såna hästar på sina rader för att det ska bli vettigt betalt i förhållande till svårighetsgraden på den vinnande raden.
För övrigt anser jag att V75 borde starta 14:30 och att man bara ska spela när det är Jackpott!