Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-05, 16:22   #2
dingo1337

Reg.datum: jul 2016
Sharp$: 3295
Standard

Status 16.00

V86-1:
Procenten ser ut att stiga lite på Peters favorit, vilket den borde göra. Tycker hon ska vara klar favorit och till nuvarande procent tycker jag det kan vara värt att inleda med en spik!

V86-2:
Vill lyfta upp skrällen 6 Earl Variera lite som stallet låter väldigt uppåt på. Satt fast senast i tufft V75-lopp och är klart bättre än raden. Som spelad på 2% är det ett mycket tidigt streck.

V86-3:
Inte så mycket nytt men man låter uppåt på stallet på skrällen 4 Aha som man tror kan hitta till ledningen här och sedan ska de vara bra för att hämta tillägg på den. Spännande drag till 3%.

V86-4:
Man låter inte säker på att man ska svara favoriten med 2 Tokarev och då kan det bli en riktigt tråkig promenadseger för storfavoriten. Stärker sin position som utgångshäst.

V86-5:
Man låter fortsatt uppåt på 10 M.T.Nordic Spirit som bra tror på bra chans att hitta till ledningen med. Väl där är det hästen att slå och jag kommer nog att vikta mina insatser mot den här i ett öppet lopp.

V86-6:
Uppåt på skrällen 11 Pontiac S.W som skulle kunna blåsa till alla om de två favoriterna kör för hårt mot varandra. Man är iallafall tydlig med att 5 Roofparty självklart ska gå i ledningen och 2 Short In Cash kommer inte att få någon lätt match i sin debut hos Goop. Lås 2,5,11?

V86-7:
Det finns minus på de två förhandsfavoriterna och jag tror mest på 6 Dreamboy AS som är värd en seger och 8 Can Lane som avslutade ruggigt vasst senast. Viktar nog insatserna mot dessa men väldigt öppet lopp.

V86-8:
Låter som att 4 Moses kommer få överta ledningen här och då ska det vara toppchans. Inte roligt att spika en storfavorit i sista avdelningen men klar ensam A-häst och kommer att agera minst utgångshäst på systemet.

Återkommer runt 19 med sista tankar innan systemet sätts ihop!
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat