Citat:
Ursprungligen postat av Galoppen
Jag håller med dig fullt ut. Men jag menar också på att variansen den sista minuten jämnar ut sig över tid, ibland svänger oddsen åt rätt håll och ibland inte. Detta såvida du inte baserar dina spel på det som skriks ut i studion.
|
Problemet med "det som skriks ut" för mig är inte att det är superkass info utan att det är svårt/omöjligt att gissa hur mycket det kommer att påverka oddsen varje gång. Åtminstone ibland är det korrekt info för undervärderade kombinationer som kollektivet sedan överdriver så de blir övervärderade.
Jag tror dessutom inte att jag har så bra fundamenta hemifrån att jag inte behöver försöka väga in "sista info" ( t ex sena ändring ar vägn/balans ). Så oddsen kommer att rasa för mig oftare än de stiger eller ens håller sig neutrala.
För att undvika hysteri-spelen måste man försöka ha koll på det som triggar igång skiten.
Sjukt svårt och just för DD känns det som det redan är många som försöker göra just detta.
Tänk även på att det måste lämnas in med filspel med flera manuella moment som ATG inte tillåter att man automatiserar det helt. Tar 30 sek-1 minut att bara lämna in ändå. ( Automatisk uppladdning av spelfil är tillåten, men sedan måste man kvittera spelet på sitt spelkonto via en länk som man får som svar från fil-uppladdningen. )
Jag säger inte att det du vill göra är omöjligt. Men min bild över volatiliteten på DD-spelet är att det är väldigt skakigt och svårförutsägbart. Jag gav upp seriös DD-attack pga detta.