Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-08, 10:54   #1
Robwest
Administrator
 
Reg.datum: mar 2018
Inlägg: 7
Sharp$: 284
Standard

2018-12-09 18:00 Borussia Mönchengladbach - VfB Stuttgart (Bundesliga)


2018-12-09 18:00BundesligaBorussia Mönchengladbach vs VfB Stuttgart 1 FT 1.5 34.000
Bet365
Okej, tjena på er igen. I förra speltipset där jag väl övertygade er om att lägga Napoli -4 hörnor i deras match idag, den var först tänkt att bli nåt slags utkast för att komma igång. Sen när ögonlocken blev tunga, då tog det så lång tid att få klart den att nu måste ni nästan rygga. Alternativt läsa om när en man spårar ur fullständigt i att skriva om att betta på hörnor, vilka sifror som man ska lita på och vilka som blåljuger osv.

Här hittar ni eländet

Argument för varför ni ska tro på den här galenskapen finner ni en bit ned.

http://bit.ly/2WKYsw7/
Nu kommer en rolig grej där vi ikväll får svaret om det är bara är galenskap och underhållande, eller går det också att vinna?

Kort bakgrund:
Om du är professionell fullt ut med din betting jobbar du garanterat units och kan dem bättre än du har koll på vad dollarn står i mot Euron, eller om Stockholmsbörsen stängde på plus. Men apropå trading. Om det är något du i likhet med traders älskar så är det decimaler. Din bästa stund på dagen är när du i nån av alla tyska Oberligor hittar det allra tråkigaste oddset som finns, 1,72, fastän du värderat den raka ettan på ROT-WEIS till lätt 185 så är det 10 units direkt.

Jag är inget proffs oå det sättet, men jag tycker det är kul att utforska vad som fungerar och i huvudsak vad som inte fungerar. Det här fungerar förmodligen sådär, men några av er kommer garanterat att tänka något i still med "vänta nu.. jo det stämmer ju förvisso men... alltså nej nej. Men det där stämmer ju...

I klartex har har jag lagt ett antal spel som har så pass höga odds för att alla 1,72-oddsproffs som fortfarande smygläser - sluta med det. Det här är för alla som vill känna "fasen jag har en chans där jag inte borde ha det-

Den här reken är för dom som aldrig aldrig kan vinna stort på en 1,72 oddsare, eftersom för att vinna stort på en 1,72:a, måste du endera ha gjort något kriminellt, eller så måste du ha vunnit stort på¨fel sätt.. Vårt sätt.



Första steget är att välja en ett riktigt storfräsarlag.. Inte City, Barcelona eller Borussia Dortmunud. Vi tog Borussia M'Gladbach.




REAKARNAS REK FÖRKLARAD
  • Hemmalaget BMG har vunnnit 100 % av sina hemamatcher hittills.
  • Hälten av segrarna har man nollat sin motståndare.
  • Antalet mål I SNITTT är allså 3.00.
  • Antalet insläppta på hemmaplan för GMB 0,5 per match
  • Stuttgart snittar 0,8 mål hittills på bortaplan
  • Motståndaren Stuttgart har i sin tur vunnit 14% av sina matcher hemma.

Hörnorna på två och tre stycken var ser också lovande ut



MGN seenaste hemmamatcher:
Borussia M'gladbach
4 - 1
Hannover 96
Borussia M'gladbach
3 - 0
Fortuna Düsseldorf
Borussia M'gladbach
4 - 0
Mainz 05
Borussia M'gladbach
3 - 1
Eintracht Frankfurt
Borussia M'gladbach
2 - 1
Schalke 04

NI som spelar oavgjort efter första halvlek, ni har också stor chans.

https://imgur.com/yfpjp0b


För er som tror på flest mål av BMG i andra halvlek.. eller ni som tänker... fan 3-0 och 3-1 är många mål ändå. Det är alltså 3,5 mål i SNITT.

TRICKET GOTT FOLK
Här har vi i alla fall ett av alla dessa märkliga spelen med väldigt höga odds så är det den här i helgen.

Till sist också tricket. Själv har jag fem sex olika lappar med olika slutresultat. Det är själva tricket, att om ni satsar 15 kronor, så är det svråt att hamna under en utdelning på 2-400 kronor. Så vill ni ha fler vinstchanser - använd samma kupong men byt ut slutresultatet, lägg några billiga lappar, vinn mer än 1,72-bettingproffsen p

Spela på Bet365 och få Se bonus här

Robwest är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat