Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-10, 21:42   #23
thebandit

Reg.datum: dec 2016
Sharp$: 1675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Dem uppdaterade sina generella bonus terms den 27e november där dem helt plötsligt lagt till en limit på vinster och dagar. Jag kommer gå vidare med mitt ärende till mga bland annat då jag anser man får stå fast vid villkoren som gällde när man tog bonusen, sen får vi se hur det slutar. I mitt fall har det varit ren stöld då dem lagt till villkoren efter det gått 35 dagar sen hänvisar dem till en regel som dem helt plötsligt lagt till i sina terms som gjorde mig körd oavsett om det ska tillämpas, helt sanslöst grisigt.Finns fall på sbr som hamnat i knipa nu också pga detta. Står MGA bakom sånt här beteende är det riktigt illa. Som att en månad efter du tagit din bonus skicka ett mail "du förresten det står ingenstans men 100kr insats är max, så vi beslagtar dina pengar nu för du har bettet för mer, vi uppdaterade villkoren igår så vi hänvisar till dem." Trött blir man...
Jag fick dock bonusen i slutet av oktober och var klar med den i mitten av november. Vet inte ens vilken regel jag brutit mot, mail verkar de inte svara på heller...

Ska klaga hos MGA jag med.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat