Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-30, 13:08   #16
 
Reg.datum: jun 2016
Inlägg: 572
Sharp$: 1712
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Hur har det gått för er som tog Tipbets EM-bonus? Fått ut några pengar?
Jag tog ut ett fyrsiffrigt belopp i EUR på en annan bonus i maj utan annat problem än en lång verifieringsprocess.
Morgan007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 13:33   #17
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

Samma här, inte så jättesnabba att betala ut till VISA
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 20:55   #18
 
Anonyms avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 225
Sharp$: 28334
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Samma här, inte så jättesnabba att betala ut till VISA
Hur lång tid tog det från det att du begärde uttag tills dess att pengarna satt på kontot?
Anonym är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-12, 21:06   #19
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 560
Sharp$: 3177
Standard

1 vecka ca
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-09, 18:17   #20
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Dem har konfiskerat mina pengar på runt 15000 kronor efter att jag tog birthday bonusen, jag antar fler har fått samma erbjudande här inne. Då det inte stod något om hur många dagar man hade på sig på bonusens villkor, dubbelkollade med chatten som sa att där inte var något sånt på just b-day bonusen. När man sen tog den så bekräftades det av den "klockan" inne på sidan, där det direkt stod " bonus expires in 45 days" typ. Sen räknade den ner och när den var på runt 27 dagar kvar så resettade den och gick upp till 45 dagar igen och började ticka ner vilket bekräftade att där inte var någon sån regel om dagar. Nu när jag omsatt bonusen och gjorde ett withdrawal så fick jag ett mail att alla pengar har dragits bort då jag översteg gränsen på 30 dagar, vilket går emot allt dem själva sagt och vad som stått inne på "bonus progress". Så jag höjer varningens finger och skulle akta mig, har läst fler som haft problem senare tid med att dem inte betalar ut.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-10, 11:30   #21
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Dem har konfiskerat mina pengar på runt 15000 kronor efter att jag tog birthday bonusen, jag antar fler har fått samma erbjudande här inne. Då det inte stod något om hur många dagar man hade på sig på bonusens villkor, dubbelkollade med chatten som sa att där inte var något sånt på just b-day bonusen. När man sen tog den så bekräftades det av den "klockan" inne på sidan, där det direkt stod " bonus expires in 45 days" typ. Sen räknade den ner och när den var på runt 27 dagar kvar så resettade den och gick upp till 45 dagar igen och började ticka ner vilket bekräftade att där inte var någon sån regel om dagar. Nu när jag omsatt bonusen och gjorde ett withdrawal så fick jag ett mail att alla pengar har dragits bort då jag översteg gränsen på 30 dagar, vilket går emot allt dem själva sagt och vad som stått inne på "bonus progress". Så jag höjer varningens finger och skulle akta mig, har läst fler som haft problem senare tid med att dem inte betalar ut.
Liknande här, Tipbet drog helt sonika av €700 från ett större uttag. Support via telefon sa att jag brutit mot någon hitte-på bonusregel och lade sedan på luren.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-10, 19:40   #22
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Liknande här, Tipbet drog helt sonika av €700 från ett större uttag. Support via telefon sa att jag brutit mot någon hitte-på bonusregel och lade sedan på luren.
Dem uppdaterade sina generella bonus terms den 27e november där dem helt plötsligt lagt till en limit på vinster och dagar. Jag kommer gå vidare med mitt ärende till mga bland annat då jag anser man får stå fast vid villkoren som gällde när man tog bonusen, sen får vi se hur det slutar. I mitt fall har det varit ren stöld då dem lagt till villkoren efter det gått 35 dagar sen hänvisar dem till en regel som dem helt plötsligt lagt till i sina terms som gjorde mig körd oavsett om det ska tillämpas, helt sanslöst grisigt.Finns fall på sbr som hamnat i knipa nu också pga detta. Står MGA bakom sånt här beteende är det riktigt illa. Som att en månad efter du tagit din bonus skicka ett mail "du förresten det står ingenstans men 100kr insats är max, så vi beslagtar dina pengar nu för du har bettet för mer, vi uppdaterade villkoren igår så vi hänvisar till dem." Trött blir man...
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-10, 20:42   #23
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Dem uppdaterade sina generella bonus terms den 27e november där dem helt plötsligt lagt till en limit på vinster och dagar. Jag kommer gå vidare med mitt ärende till mga bland annat då jag anser man får stå fast vid villkoren som gällde när man tog bonusen, sen får vi se hur det slutar. I mitt fall har det varit ren stöld då dem lagt till villkoren efter det gått 35 dagar sen hänvisar dem till en regel som dem helt plötsligt lagt till i sina terms som gjorde mig körd oavsett om det ska tillämpas, helt sanslöst grisigt.Finns fall på sbr som hamnat i knipa nu också pga detta. Står MGA bakom sånt här beteende är det riktigt illa. Som att en månad efter du tagit din bonus skicka ett mail "du förresten det står ingenstans men 100kr insats är max, så vi beslagtar dina pengar nu för du har bettet för mer, vi uppdaterade villkoren igår så vi hänvisar till dem." Trött blir man...
Jag fick dock bonusen i slutet av oktober och var klar med den i mitten av november. Vet inte ens vilken regel jag brutit mot, mail verkar de inte svara på heller...

Ska klaga hos MGA jag med.
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-16, 00:20   #24
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Har råkat ut för samma sak som er andra. Körde igenom en bonus som blir clearad och klar. Sen vid uttag konfiskeras vinsterna med hänvisning till bonusregler som har ändrats efter att min bonus har krediterats och clearats.

Mycket märkligt agerande av Tipbet. Kommer gå till MGA även om det inte är några jättesummor i mitt fall. Hur har det gått för er andra?
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-16, 01:58   #25
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DonPablo Visa inlägg
Har råkat ut för samma sak som er andra. Körde igenom en bonus som blir clearad och klar. Sen vid uttag konfiskeras vinsterna med hänvisning till bonusregler som har ändrats efter att min bonus har krediterats och clearats.

Mycket märkligt agerande av Tipbet. Kommer gå till MGA även om det inte är några jättesummor i mitt fall. Hur har det gått för er andra?
Skicka även du in klagomål till MGA, lär få mer tyngd om fler klagar och MGA har väll några slags riktlinjer gällande vad deras bolag kan göra och inte för att behålla licensen. Till din frågeställning så har det inte hänt något på min front, stod efter att ha skickat klagomålet till MGA att det skulle ta upp till 3-4 veckor. Räknar pengarna som förlorade även om det för mig är klart tjuveri och jag tror iofs MGA kommer hålla med oss där, frågan är hur mycket dem "bryr" sig och vilken makt dem har gentemot bolagen.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-16, 08:08   #26
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 577
Standard

Råkade ut för exakt samma sak med dagar för omsättning. Alla pengar togs bort vid uttag och jag skickade direkt ett ganska så otrevligt mail till de. Jag blev väldigt överraskad men de la tillbaka alla pengar och uttaget efter det gick fint. Pengar fick jag i tisdags.. jag tror att de har problem med sitt system som visar fel för kunder. Om ni kollar under bonusar så kommer ni troligtvis se att ni fortfarande har så o så många dagar för omsättning fast ni redan omsatt klart. Det är det jag klagade på och skickade en skärmdump på. Om det är så för er, ta i alla fall en skärmdump för MGA för något är fel.
donnie79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-16, 23:45   #27
 
Reg.datum: sep 2016
Inlägg: 81
Sharp$: 863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Skicka även du in klagomål till MGA, lär få mer tyngd om fler klagar och MGA har väll några slags riktlinjer gällande vad deras bolag kan göra och inte för att behålla licensen. Till din frågeställning så har det inte hänt något på min front, stod efter att ha skickat klagomålet till MGA att det skulle ta upp till 3-4 veckor. Räknar pengarna som förlorade även om det för mig är klart tjuveri och jag tror iofs MGA kommer hålla med oss där, frågan är hur mycket dem "bryr" sig och vilken makt dem har gentemot bolagen.
Har skickat in. Får vänta några veckor nu och se då..
DonPablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 12:19   #28
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Nu har jag fått svar från TipBet, de hävdar att det är en max winnings limit på €2000 för oddsbonusar. Jag tror inte den paragrafen fanns med när jag tog bonusen i oktober.

Ingen som har sparat deras terms & conditions innan dessa ändrades 22/11?
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:36   #29
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 148
Sharp$: 1353
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit Visa inlägg
Nu har jag fått svar från TipBet, de hävdar att det är en max winnings limit på €2000 för oddsbonusar. Jag tror inte den paragrafen fanns med när jag tog bonusen i oktober.

Ingen som har sparat deras terms & conditions innan dessa ändrades 22/11?
Jag har dem, skickar dem senare i PM om det går att bifoga filer.
pepsimax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 14:39   #30
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 124
Sharp$: 1672
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pepsimax Visa inlägg
Jag har dem, skickar dem senare i PM om det går att bifoga filer.
Det vore guld värt!
thebandit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td