Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-14, 22:33   #12
mackpeter
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Dags igen för delägde Antonio att ge sig ut på banan!
Jag har varit besviken på hans höst, som har varit , antingen dåligt kört i vissa fall och i vissa underprestation. Sista loppet han gjorde var han sjuk och det är förlåtligt. Nu har han vilat och tränat på och de två sista veckorna har det gått framåt. Han gick i måndags flera intervaller o avslutade efter en timme i stallet 2000m på rundbanan, Han gick med Readly Express i det ena deljobbet och glänste "lika" mycket som den senare. i det andra jobbet gick han med övriga starthästar på lördag o han såg mkt mkt bra ut. Han visar högform.
Jag tycker att det finns högt spelvärde i honom på lördag: bra med skor vintermånad urstark om än kanske för kort lopp minus är spåret och jag vet inte hur Nurmos tänker för han är anmäld annandagen till ett 3140 lopp där han har fyrtio tillägg om han kommer tvåa, vinner han imorgon får han ytterligare 20 meter. Han borde nog med på lappen ändå ( jag blir inte förvånad om han vinner).
Ile S Louis gjorde ett bra intryck i veckan och visar fortsatt bra form.Med på bongen.
I övrigt kan ni läsa vad Timo har yttrat sig om de andra hästarna på Atg.
Enligt mitt tycke ska alla hästar med på kupongen, möjlig chansspik Antonio eller Ile, de andra har dåliga spår/orutin.
Janne
Du äger en del i en mycket fin häst. Som femåring har han tjänat runt 700'. Han har varit på plats i hälften av sina 36 starter och vunnit var fjärde start. Antonio tränar bra tillsammans med Nurmos' stjärnor. Om dagsformen är hög är han kapabel att vinna detta lopp och måste streckas till under 6 %.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+10)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat