Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-19, 18:58   #24
Nicksson

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Alltså man kan ju inte kategorisera alla vinnande spelare i en kategori.
Bara för att man var vinnande och lyckes grinda ihop 10 000 - 20 000:- i månaden så flyttar man ju inte utomlands för att försörja sig på spel.
Den kategorien, framför allt folk som baserat sina spel på att utnyttja marknaden på utstick och bonusar, slår detta troligtvis hårt mot och de kommer aldrig att få så bra förutsättningar som det tidigare fanns.

Det jag menar är att om du spelar de högre fotbollsserierna i Europa och ligger på stakes mellan 1000 - 10 000:- så lär du fortsatt få in dina stakes.
Spelar du högre än så lär du lägga energin som behövs för att ta reda på hur du löser problemen.

Sedan är det ingen ide att gnälla utan man får helt enkelt anpassa sig efter rådande förutsättningar.
Vi som varit med ända sedan de gyllene åren vid 2005 och framåt inom pokern vet att förutsättningarna ändras konstant.
Jag själv har tyckt att bettingen har varit hur soft som helst senaste 5 åren ändå hör man gamla rävar som gnäller om att det är så dåliga tider och att allt var bättre förr.

Det är bara avvakta och se hur marknaden blir och sedan får man göra det bästa av situationen som uppstår.
Anpassning är precis allt i den här branschen, helt riktigt. Hade själv enorma problem med Betfairs botar inplay på de mindre marknaderna. Dessa har gjort mig sällskap de senaste 7 åren men de rullar på iaf. När dem först dök upp trodde jag allt var över.

Senast redigerad av Nicksson den 2018-12-19 klockan 19:01.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat