Visa ett inlägg
Gammal 2018-12-21, 13:09   #27
boozty

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Tack för den här tråden, älskar sådant snack. (Hitta den precis)
"Siv" o en hel del tillsammansbolag är väl ungefär i samma klass. 2-3 storfavoriter spelas, må ju vara ok om man är ensam o inte vill(kan) spela för lite större pengar. Men andelsspel på en el flera tusen rader ,NÄ.
/N
Inte för att jag förespråkar att spika flera stora favoriter men med så små insatser som ett par tusen rader så tror jag nog du kan gå plus i längden även om du spikar 2 stora favoriter? Medelutdelningen med 2 stora favoriter som vinnare (särskilt med alla jackpot omgångar som varit på senare år) bör ligga en bra bit över 15k?

Det skulle vara kul att höra om någon sitter med siffrorna hur många omgångar senaste 5-10 åren som v7 gett >100k med omgångens 2 största favoriter som vinnare? Alternativt hur många gånger som v7 gett >100k med 3 favoriter som vinnare.

Man ska inte underskatta andelsköpares vilja att vinna, jag har ju ändå varit ATG ombud nu sen 90 talet och min uppfattning är att de flesta andelsköpare vill vinna sen bryr dom sig inte lika mycket om hur mycket dom vinner, dom köper spelen för nöjet att få 7 rätt. Det verkar som många i denna tråd utgår ifrån en påläst spelares åsikt och glömmer att dom flesta andelsköpare är andelsköpare för att dom inte själv är pålästa.

Och bara för att vräka ur mig lite mer skit så tror jag även att strecklistan slår en hel del andelstippare
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat