1) Här rankar jag Global Undecided först, men det går ju inte att spika Jorma från niondespåret volt. Erik lär köra i ledningen och blir svår att ta ner. Reverend Wine som tredje streck och man bör klara sig väldigt långt.
2) Öppet lopp där jag sett att en del spikar Stella Pona. En häst som bara har 6 % segrar i karriären och en kusk som har lika många innevarande år samt 8 % vinster året före. Nej tack! Det kan nog bli svårt att vinna från tillägg här så jag lurar på att singla Örjan. Hans uppgift är att ta sig ut direkt och hitta ett slagläge.
3) Dardanos mot Sandra Love. Många tar ställning, många tar två streck. Favoriterna har fina spår då det är spårtrappa, men jag är inte alls säker på att de är så överlägsna i det här gängen och garderar nog på en del.
4) Öppet igen. Försöker klara mig på två framspårshästar och två från bakspår. Ska Aboslut Gehör vinna lopp så har den chansen idag.
5) Här tror jag som många andra att Stepping Spaceboy vinner om den travar. Tar spets i så fall och blir svårslagen.
6) Skrällvänligt då de bästa hästarna har skitlägen. Det är bara att dunka på.
7) Pastor Power med lopp i kroppen, helstängt och jänkarvagn. Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|