Jag har ovanligt stora "hål" i min strecklista idag, med hästar på få streck som tydligen ingen annan har tro på.
1
Trovatore. Kan mycket i grunden och att döma av senaste starten ser det ut som att den kan vara på gång för att leverera igen!
2
Inga hål här, Kapten Kidd känns stenklar!
3
Pearl Face har spår 6 i volten och stallet har tokform med 4 raka!
4
Jessie Jovalley lägger iväg hyggligt från start och är garanterad en fri resa. Slagen av smygkörd från dödens på Lindesberg, knapp men säker vinst efter det, 2 raka galopper och inmurad av hästar med allt sparat senast. Lita på att Söderkvist har bättre chans än 1 på 100 med den här märra!
5
Tror det räcker med Untersteiners här, och jag undrar om det inte är fördel junior. Den är väl ledaren eller?
6
Flirting Girl levererade en fin spurt från samma läge senast på Halmstad. Sist visade hon att formen fortsatt är fin efter bra spurt! Uappa Di Azzurra kommer från formstall och kan komma flygande långt ut.
7
Här sitter väl Junior på lösningen igen, för visst hittar Com Milton till ledningen? Spik för den som vågar, jag låser med favoriten som det låter ganska påställt på!
Lycka till alla som gör en sista rad innan det är dags för Kalle Anka. God jul!!!