Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-18, 20:23   #4
jomtien

Reg.datum: dec 2011
Sharp$: 364
Standard

atg eller joker fel???

Fick detta svaret i dag.

Support Jokersystemet
13:53 (6 timmar sedan)
till mig

Hej Björn,

Tack för denna info, vår tekniker har kikat på detta och varit i kontakta med ATG och fick från dom nedan svar:

” Hej,
Problemet ligger hos oss.
Vi har på senaste tiden haft hög belastning strax före spelstopp vilket bland annat leder till långa kötider för filspelen.
Dessutom verkar den aktuella kunden ha drabbats av ett överbelastningsfel vid statuskontrollen (i väntan på kön).
Vi har koll på problemet och har gjort vissa åtgärder redan till helgen och fler kommer att följa.

Men, en viktig sak som inte spelarna alltid inser är att ett spel som bekräftats och ligger i kö ALLTID kommer att behandlas. Om poolen fortfarande är öppen så kommer det alltså att läggas även om det tar tid och man kan inte avbryta processen. Att tex. försöka lägga spelet igen riskerar bara att leda till dubbla spel. Vi har många sådana ärenden.
Bra om ni har den kunskapen också i er kundkontakt.

Jag tycker mig också se att filspelarna på senare tid har dragits mot att lägga spelen sent, tills vidare är det alltså ett bra tips att lägga spelen i god tid. ”

Får du liknande problem framöver så kontakta ATGs kundservice för att snabbast få hjälp i ärendet.

Allt gott!

Med vänliga hälsningar,
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat