Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-19, 01:23   #27
Dahle

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ja den var verkligen helläcker senast, men jag har ändå noll feeling för den imorrn. Om den går med bike (kolla stavningen Mr) måste den nog med ändå, men det var ju inte bestämt än som det verkar i den intervjun jag läste iallafall.
Stavningen är som den är när man skriver från telefon och det går fort Mr Stekel.
Sen gör det inte bättre för min stavning att jag är född och uppvuxen i ett annat land och svenska är inte mitt moderspråk, utan jag lärde mig den som vuxen.
Så, jag vet inte om man ska kolla och reta upp sig på såna små grejer så mycket, men det avgör du, inte jag.
Nog om det
De intervjuerna jag läst lutar det åt att det blir BIKE på Einstein Sisu, vilket jag hoppas kommer att göra hästen ännu bättre.
Med lite körning där framme, bla mellan 4 och 5, så tycker jag Einstein kommer avsluta fort ute i banan. Om Uffe skulle lyckas få lite draghjälp in på sista bortre då får de hålla i sig.
Men vi läser loppet olika vilket är inte konstigt. Det vore inte bra om alla tyckte lika
Lycka till med liret
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3), Rob (+5), Basse (+5), viking90 (+7), Bowery (+10), Gotland (+7), tigern (+35), jomtien (+5), keewa124 (+5), asgaya3141 (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat