Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-19, 12:08   #52
yoozoo

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8146
Standard

En spännande omgång vi har framför oss och jag tycker mig ha hittat en rolig lösning på det hela enligt nedan:

Inleder med lås på den befogade favoritduon, Einstein får jag hoppa denna gång tror inte han krossar mitt lås lika lätt som han gjorde mot Lightingsky senast.

3 Dallas Brick med försprång och Emilia Leo med med den kapabla fd Bergh-hästen 12 Malkin känns hetast men jag plitar ner ett tredje streck som går till en häst jag jagat ett bra tag nu nämligen 10 Quebec C.D som är grundkapabel sort som kan vinna ett lopp som detta och det låter småoptimistiskt ifrån Peter G Norman: "Satt fast med rätt mycket krafter kvar senast. Tycker hon verkar vara i fin form och känns taggad och fin hemma. Fick ett skapligt smygläge och får chansa lite invändigt och hoppas på turen

"Orkar" inte spekulera i förlust för vintermaskinen 2 Zenit Brick, även ifall startsnabbheten saknas så sitter han ju redan i andraspår och kan troligen lugnt avancera framåt när startrusningen är avklarad.

Tycker mig ha hittat en rolig kompletterande duo till favoritspelade 11 Erik Sting och 5 Uppochhoppa i DD-1 där jag streckar vidare hemmahästen 6 Output Pressure och knepiga men högkapabla 12 Nobel Amok till trevlig procent!

Avslutningvis så kan det vara så enkelt att 3 Exclamation Mark hittat formtoppen och leder detta från start till mål men vi spelare glömmer väldigt snabbt och senast var det ju inte knappt en kotte som nämnde eller streckade honom och jag målar på hela gänget!

V75-1: 5,9
V75-2: 3,10,12
V75-3: 2 Zenit Brick
V75-4: 10,11,13
V75-5: 4,9
V75-6: 5,6,11,12
V75-7: Alla

1440 rader

Senast redigerad av yoozoo den 2019-01-19 klockan 12:09.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat