Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-19, 10:20   #46
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 438
Sharp$: 3053
Standard

Jag kommer ta med 3 Highsurprise Laday i avd 5. Lägsta klassen från rygg ledaren (tror hon spetsar och släpper till Lugauer) måste det vara större chans att segra än de 0,5% av insatserna hon är spelad i nu iaf.
NicklasA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:24   #47
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Jag kommer högst troligt att avsluta med spik på Exclamation. Förutsättning är ju givetvis att spets nås annars tror jag den torskar, till ledning tror jag den kan styra och ställa fint på sprint, det som talar emot är väl möjligen distansen, andra starten över rådande om jag inte minns fel ?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:30   #48
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Jag kommer högst troligt att avsluta med spik på Exclamation. Förutsättning är ju givetvis att spets nås annars tror jag den torskar, till ledning tror jag den kan styra och ställa fint på sprint, det som talar emot är väl möjligen distansen, andra starten över rådande om jag inte minns fel ?
Uffe är positiv
http://www.travnet.se/ulfohlsson/201...ex-fran-spets/
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+1)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:35   #49
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Reijo låter väldigt nöjd med EM.
Även om det tar emot att inte strecka med Hawk Cliff så spikar jag.
Spets och slut på EM.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:36   #50
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Jag kommer högst troligt att avsluta med spik på Exclamation. Förutsättning är ju givetvis att spets nås annars tror jag den torskar, till ledning tror jag den kan styra och ställa fint på sprint, det som talar emot är väl möjligen distansen, andra starten över rådande om jag inte minns fel ?
Det är nog mer en tillfällighet än att han inte passar på sprint. De kör ju gärna medeldistans på V75 och vill man ut där är det det som gäller. Det ska mycket till för att jag ska sätta det som ett minustecken med kortare distans för en häst som alltid spetsar och vinner de flesta av sina lopp därifrån.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+2), yoozoo (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 10:47   #51
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Petri låter ju väldigt uppåt på Einstein Sisu i V75 mixen.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:08   #52
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

En spännande omgång vi har framför oss och jag tycker mig ha hittat en rolig lösning på det hela enligt nedan:

Inleder med lås på den befogade favoritduon, Einstein får jag hoppa denna gång tror inte han krossar mitt lås lika lätt som han gjorde mot Lightingsky senast.

3 Dallas Brick med försprång och Emilia Leo med med den kapabla fd Bergh-hästen 12 Malkin känns hetast men jag plitar ner ett tredje streck som går till en häst jag jagat ett bra tag nu nämligen 10 Quebec C.D som är grundkapabel sort som kan vinna ett lopp som detta och det låter småoptimistiskt ifrån Peter G Norman: "Satt fast med rätt mycket krafter kvar senast. Tycker hon verkar vara i fin form och känns taggad och fin hemma. Fick ett skapligt smygläge och får chansa lite invändigt och hoppas på turen

"Orkar" inte spekulera i förlust för vintermaskinen 2 Zenit Brick, även ifall startsnabbheten saknas så sitter han ju redan i andraspår och kan troligen lugnt avancera framåt när startrusningen är avklarad.

Tycker mig ha hittat en rolig kompletterande duo till favoritspelade 11 Erik Sting och 5 Uppochhoppa i DD-1 där jag streckar vidare hemmahästen 6 Output Pressure och knepiga men högkapabla 12 Nobel Amok till trevlig procent!

Avslutningvis så kan det vara så enkelt att 3 Exclamation Mark hittat formtoppen och leder detta från start till mål men vi spelare glömmer väldigt snabbt och senast var det ju inte knappt en kotte som nämnde eller streckade honom och jag målar på hela gänget!

V75-1: 5,9
V75-2: 3,10,12
V75-3: 2 Zenit Brick
V75-4: 10,11,13
V75-5: 4,9
V75-6: 5,6,11,12
V75-7: Alla

1440 rader

Senast redigerad av yoozoo den 2019-01-19 klockan 11:09.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:16   #53
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Kommer inte Hawk Cliff till spets?
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:18   #54
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kommer inte Hawk Cliff till spets?
Noll risk.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:27   #55
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2151


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker att Baron Gift är märkligt bortglömd idag. Den kommer från vinst senast mot mer meriterade hästar än dessa och idag är baronen rikast i startfältet. Distansen är kanske inte favoritdistansen, men det låter i intervjuer ändå inte som att den ska vara något problem. Nyckeln till att vinna lopp över längre distanser är att få trava på innerspår och hushålla med krafterna och då är spår 8 i volt ett av de bästa spåren, förutsatt att man inte hamnar alltför långt bak. Tredje invändigt låter rimligt i mina öron idag och i långlopp blir det ofta luckor sista 500 m. Baronens spurtförmåga är ju välkänd och med detta loppscenario har den goda chanser att plocka ner samtliga motståndare.

Ett hack framför baronen siter förmodligen Mr Perfect och den har haft smygform en längre tid nu. Den är streckad under 2% trots ett finfint utgångsläge. Hästen har lite liknande egenskaper som baronen, men behöver kanske gå barfota för att vara som allra bäst. Med ett ultimat loppscenario idag blir tvillingen 1-8 till ett skyhögt odds!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+2), Kocken14 (+5)
LeBanner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:28   #56
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Kommer inte Hawk Cliff till spets?
Det är nog som stekel säger.. nästintill obefintlig chans till det med flera snabbstartare, dock så är det möjligt att den försöker överta efter en bit alt. Sitter o njuter i andra utv kanske ?
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:30   #57
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2131
Standard

Nån vänlig själ som har Spelvärdets spikar och bjuder på dom? Jag bjuder tillbaka rikligt med sharps. Köper ändå bara vinägerchips och Ranchdipp för dom annars.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:33   #58
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Nån vänlig själ som har Spelvärdets spikar och bjuder på dom? Jag bjuder tillbaka rikligt med sharps. Köper ändå bara vinägerchips och Ranchdipp för dom annars.
Zenit och Erik S
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+100)
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:33   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17408
Standard

När gick senast Uppohoppa med vanlig vagn?

De går bara att se de senaste 5 starterna enkelt va?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-19, 11:34   #60
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 495
Sharp$: 2131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Zenit och Erik S
Snabb service, tack!
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td