Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-20, 12:20   #5
Robsessed
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 201
Sharp$: 992
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Spelinspektionen har ju inte gjort en enda sak rätt sen den tillträdde. Jag gissar på att det inte finns en enda spelintresserad som är anställd där. De gånger jag varit i kontakt med dem så har det bara varit svammel, precis som jag kunnat läsa mig till att det varit för andra som kontaktat dem.

De har bara två standardsvar. Det första är att de inte löser några tvister mellan bolag och spelare och det andra är att det får banne mig inte finnas några fördelar för spelarna. Erbjuds man det minsta lilla så ska det göras en utredning och så kan det bli indragna licenser om någon råkat ge bort en bonus. För spelproblematiken ligger i bonusarna och inte någon annanstans. Rimligt?

Jag var ändå relativt positiv till den nya spelregleringen men det här kommer sluta med att en ny regering kommer få riva och upp ändra hela lagen framöver. För som det är nu håller det inte längre. Snart anses det väl vara en bonus ifall man har råkat spela på ett vinnande spel, då det inte är meningen att man som spelare ska kunna vinna - för det riskerar ju att göra en till en speltorsk utan dess like.

Black Jack borde också förbjudas direkt eftersom man får 2.5 gånger pengarna vid just BJ. Det måste ju ses som en bonus i sig. Boostade odds liksom!
Hehe, tilten.

Men jag håller med dig, typ.
Robsessed är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat