Visa ett inlägg
Gammal 2019-03-09, 12:16   #62
Fulsprit

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nej. Det går inte ut på att försöka få alla rätt. Det går ut på att försöka göra i längden vinnande spel och sedan låta tiden ta ut sin rätt.

Om man inte "får ihop systemet" utan att spika någon som man anser vara övervärderad finns det ytterligare ett alternativ....

HOPPA ÖVER ATT SPELA!

Kommer man fram till att den spik man har valt är överspelad så kommer man inte att få tillräckligt betalt för de skrällar man prickar i övriga avdelningar.

25000 kr kan vara en kanonutdelning på V75 samtidigt som 250000 kr är uselt betalt.

Beror väl mycket på varför man spelar? Jag spelar både för skoj och intresset skull, samt för att ha möjligheten att vinna stort och smått, för den delen. Och självklart har du egentligen rätt, men stora utdelningar sker ju titt, som tätt även med storfavoriter i raden... Och, som sagt - jag anser INTE att Piraten är överstreckad, varför skulle jag då stå över omgången? Det får andra då göra...

Och självklart går det ut på att få alla rätt - varför annars en spela?! Jag förstår vad du vill förklara, men att säga att det inte går ut på att ALLTID få alla rätt, det köper jag inte, då jag gärna tar små vinster i väntan på den stora jackpotten...

EDIT: INGENTING som säger att den stora vinsten någonsin kommer - de flesta, skulle tippa på 99.9% blir aldrig ekonomiskt oberoende eller ens får in en storvinst på flera hundra tusen, varför då ens spela om man enkom går för de stora pengarna. Det är ju dömt att misslyckas, egentligen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)

Senast redigerad av Fulsprit den 2019-03-09 klockan 12:21.
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat