Spikförslagen: 2 Harran Boko första. Som är bästa hästen och hoppat nu 2 ggr på raken. Går den felfritt nu så vinner den loppet! Alltid skönt och få in spik i första. Conrad åker bara upp med en häst också säger lite också. Andra spikförslaget är i guld där jag tror helt enkelt 5 Racing Mange kan vinna. Vunnit tidigare efter vila till skillnad mot dem andra i loppet. Lövgren håller denna häst väldigt högt. Tredje spikförslaget kan vara jackpot spik 8 Hossiana Boko avd:6 som jag tror kan leda runt om. Trivs utmärkt där och ingen innanför henne kan svara. Ett fjärde spikförslag är i sista avdelningen 11 Pastor Power som kanske kommer gå barfota för första gången och tror den kan få loppet bakom favoriten Sevilla. Sitta i rygg på den så länge det går så smäller pastorn av alla på upploppet.
Mina miljondrag:3 Ridgehead Mateo avd:4 som dem var väldigt optimistiska med senast trots 12 spår. Stallet har form på sina hästar också vann på lunchen idag med sin häst. Måste streck och om det blir stenhårt tempo i femte så skall ni inte glömma spurtkanonen, 4 Rafriki Fri som har bra form och är värld en seger snart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av zimonzzon85 den 2019-03-15 klockan 21:32.
|