Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-15, 18:25   #46
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1244
Standard

Ser att spelvärde spikar i lopp 2. Någon som har koll på vilken häst?
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:05   #47
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2668
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Ser att spelvärde spikar i lopp 2. Någon som har koll på vilken häst?
Blanche?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+1)
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:09   #48
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lite funderingar inför morgondagen:

V75-1
Storfavoriten i inledningen har studsat i 7/20 starter och senaste två har han trasslat ihop benen. 8 starter med volt, de första två ändade i galopp, sedan följde 4 raka segrar. De sista två har han torskat trots att han gått felfritt. Visst är hästen bra och Connys stallform inte att leka med. Men när det står 50% undrar jag ändå lite på var dolda kameran är...

V75-2
Full Throttle har aldrig vunnit. Men han har spår 1 i volten, kommer från ett stall som borde vara på gång nu och en bra årsdebut. Och det här loppet är ett av de sämre jag sett på V75 med den här proppen. Bara 5%?

V75-3
Guld blir rundspelat och det är väl inte så konstigt kanske med tanke på att det är lite av en gissningslek. Många heltäcker också för att det "är billigt" när det är få hästar. Just nu är jag inte mycket klokare själv men jag går inte i fällan att strecka alla. Ochongo Face är bevisat lite kort i rocken i ett sånt här gäng. Och Sir Ratzeputz kommer visserligen från Nurmos-stallet där uppehåll inte har den där vanliga betydelsen. Men hästen är inte en sån där untantagshäst som går direkt ut och vinner ett guldförsök efter ett helt år. Helt chanslös är ingen av dem, men de är inte i närheten av de chanser de är streckade till. Rajesh Face vann ett silverförsök bekvämt i sin förra årsdebut. Med en liten gunga i starten och tredjetagg hela första sväng.

V75-4
Delantero rycker de skorna på nu. Bra spår. Bara 2%!!??

V75-5
Startkatapulten Mr Pellegrino kör med samma utrustning som vid segern. Kusken lovar att svara allt om han tar sig till spets. Bara 1%!!! För övrigt en ännu konstigare storfavorit än i V75-1. Hur stor är risken för startgalopp vid laddning från spår 1 på sprint tro? Jag räknar konservativt och säger 30%!

V75-6
Ryssebo La Reine fick inte världshistoriens snällaste årsdebut senast. Tredjespår i ett varv sen dödens tills hon förståeligt nog kastade in handduken totalt 150 kvar. Tränaren är optimistisk men en kvalificerad gissning är väl att det är mer troligt än inte att det där inte bådar för en jättebra prestation i starten efter. Ska absolut inte vara andrahandare! Cheerful Rivner har varit tokbra, vingelrisken är minimal nu efter strykningen och det maxas med jänkarvagn. Visst finns det några fler som kan vinna i loppet men som ganska knapp favorit är han helt given att spiken hamnar på denna!

V75-7
Ingen utom en undantagshäst ska vara favorit från spår 10 i ett jämnt bronsförsök när banorna börjar bli snabba. Jag satt precis och funderade på om inte Örjan har gått väldigt bra när han på sistone fått chansen bakom Nurmos kusar på V75. Kikade efter och fann att facitet är 11: 4-4-0 och jag tror att jag hittade min spik där i Eelis!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Cleon_9 (+5), Fagerdahlen (+8)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:34   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Lite funderingar inför morgondagen:

V75-1
Storfavoriten i inledningen har studsat i 7/20 starter och senaste två har han trasslat ihop benen. 8 starter med volt, de första två ändade i galopp, sedan följde 4 raka segrar. De sista två har han torskat trots att han gått felfritt. Visst är hästen bra och Connys stallform inte att leka med. Men när det står 50% undrar jag ändå lite på var dolda kameran är...

V75-2
Full Throttle har aldrig vunnit. Men han har spår 1 i volten, kommer från ett stall som borde vara på gång nu och en bra årsdebut. Och det här loppet är ett av de sämre jag sett på V75 med den här proppen. Bara 5%?

V75-3
Guld blir rundspelat och det är väl inte så konstigt kanske med tanke på att det är lite av en gissningslek. Många heltäcker också för att det "är billigt" när det är få hästar. Just nu är jag inte mycket klokare själv men jag går inte i fällan att strecka alla. Ochongo Face är bevisat lite kort i rocken i ett sånt här gäng. Och Sir Ratzeputz kommer visserligen från Nurmos-stallet där uppehåll inte har den där vanliga betydelsen. Men hästen är inte en sån där untantagshäst som går direkt ut och vinner ett guldförsök efter ett helt år. Helt chanslös är ingen av dem, men de är inte i närheten av de chanser de är streckade till. Rajesh Face vann ett silverförsök bekvämt i sin förra årsdebut. Med en liten gunga i starten och tredjetagg hela första sväng.

V75-4
Delantero rycker de skorna på nu. Bra spår. Bara 2%!!??

V75-5
Startkatapulten Mr Pellegrino kör med samma utrustning som vid segern. Kusken lovar att svara allt om han tar sig till spets. Bara 1%!!! För övrigt en ännu konstigare storfavorit än i V75-1. Hur stor är risken för startgalopp vid laddning från spår 1 på sprint tro? Jag räknar konservativt och säger 30%!

V75-6
Ryssebo La Reine fick inte världshistoriens snällaste årsdebut senast. Tredjespår i ett varv sen dödens tills hon förståeligt nog kastade in handduken totalt 150 kvar. Tränaren är optimistisk men en kvalificerad gissning är väl att det är mer troligt än inte att det där inte bådar för en jättebra prestation i starten efter. Ska absolut inte vara andrahandare! Cheerful Rivner har varit tokbra, vingelrisken är minimal nu efter strykningen och det maxas med jänkarvagn. Visst finns det några fler som kan vinna i loppet men som ganska knapp favorit är han helt given att spiken hamnar på denna!

V75-7
Ingen utom en undantagshäst ska vara favorit från spår 10 i ett jämnt bronsförsök när banorna börjar bli snabba. Jag satt precis och funderade på om inte Örjan har gått väldigt bra när han på sistone fått chansen bakom Nurmos kusar på V75. Kikade efter och fann att facitet är 11: 4-4-0 och jag tror att jag hittade min spik där i Eelis!
Håller med på ett sätt, men känns mer o mer när man lyssnar, att både dyngfavven i första o femte bara spetsar o vinner...jag vet att jag är tråkig nu....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:52   #50
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1244
Standard

Tveksamt om kniven ens åker med på en garderad kupong vid 58%
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:56   #51
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tror att han enkelt svarar ut och sen blir det ingen mer körning...tråkigt, jag vet...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 19:59   #52
 
lappen69s avatar
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 392
Sharp$: 161
Standard

1: 2 Harran Boko
2: 6 Camana
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
4: 1, 2, 5, 6, 8, 10
5: 1, 3, 4, 9, 10, 12
6: 8 Hossiana Boko
7: 2 Eelis

1x1x7x6x6x1x1 = 252 rader.
252 x 1 x 0,50 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr
__________________
För hästens felsteg bär kusken ansvar.
lappen69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:12   #53
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tror att han enkelt svarar ut och sen blir det ingen mer körning...tråkigt, jag vet...
Vid 58% så ska det inte vara några frågetecken kring om han spetsar eller ej. Nu är det ju tveksamt om han ens kommer dit. Sen om han kommer dit så är ju frågan vad det kostat.

Tror jag låser på Stepping och Global Trust och hoppas på lite körning vid start. Känns som bra spelvärde på dessa också.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:16   #54
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tror att han enkelt svarar ut och sen blir det ingen mer körning...tråkigt, jag vet...
Det som talar för det är ju att det faktiskt bara är två riktigt startsnabba utanför som ska ladda. Och Håkan B kanske snabbt tar beslutet att rygg ledaren är bättre. Pöllänen säger att han ska ladda framåt, men han är väl klar för finalen redan och det låter lite halvhjärtat mellan raderna med laddningen.

Det som talar emot är:

-Det där med galopprisken.
-Att Håkan B har en rimlig chans att ta sig förbi med maxad utrustning.
-Att det blir för hård körning.
-Det faktum att han bara vunnit ett lopp doterat 100k eller mer på 15 försök (1/11 i regi Westerholm).
-Att han är ganska grön, det är bara andra starten i silver. En sån som Stepping Spaceboy har gjort 15 med gott resultat även om det bara blivit en enda seger där.
-Att hästen kan vara sjuk eller för dålig för dagen för att vinna trots enkel ledning.

Rätt många minus ändå, och man kanske inte ska plocka bort den men det är tjänstefel att spika iallafall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:20   #55
 
midcapkings avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 51
Sharp$: 1770
Standard

Årets sämsta storfavorit?

1 Knifetown Winner har i sin karriär vunnit 2 lopp med 100K eller mer i prissumma på 16 försök. 1:a gången vann han "Lördagsloppet" på Romme 2017 med ett gäng kameler i det slagna fältet. 2:a gången slog han en "icke" travande Tesio på Bergsåker efter att fått ett fördelaktigt lopp och nu är han favorit i Silver?

TACKARRRRRR som Eskil säger . Notis, båda hans segrar på V7 är tagna över 2640 meter och hans bästa resultat över 1640 är 3:a och en NOLLA.

Duktig och nyttig häst, absolut! Men att ens strecka denna visar DÅLIGT omdöme till den streckprocenten, eller vad säger du @mikaels?

/ Dålig favorit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+4)
midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:26   #56
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5200
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Håller med på ett sätt, men känns mer o mer när man lyssnar, att både dyngfavven i första o femte bara spetsar o vinner...jag vet att jag är tråkig nu....
Äh, men det ät väl bra förutsättningar? 12-årige Mr Pellegrino skall ut i någon av sina sista V75-starter, 16 av karriärens 18 segrar är tagna från spets, klart att HB kommer att prova i några hundra meter. Sen kommer Pöllänen.

Funderar allvarligt på att spela de bakom. 12% på Global Trust? 6% på Stepping Spaceboy.

Förstår inte vad du klagar på..!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:28   #57
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 018
Sharp$: 14773
Standard

Spikförslagen: 2 Harran Boko första. Som är bästa hästen och hoppat nu 2 ggr på raken. Går den felfritt nu så vinner den loppet! Alltid skönt och få in spik i första. Conrad åker bara upp med en häst också säger lite också. Andra spikförslaget är i guld där jag tror helt enkelt 5 Racing Mange kan vinna. Vunnit tidigare efter vila till skillnad mot dem andra i loppet. Lövgren håller denna häst väldigt högt. Tredje spikförslaget kan vara jackpot spik 8 Hossiana Boko avd:6 som jag tror kan leda runt om. Trivs utmärkt där och ingen innanför henne kan svara. Ett fjärde spikförslag är i sista avdelningen 11 Pastor Power som kanske kommer gå barfota för första gången och tror den kan få loppet bakom favoriten Sevilla. Sitta i rygg på den så länge det går så smäller pastorn av alla på upploppet.

Mina miljondrag:3 Ridgehead Mateo avd:4 som dem var väldigt optimistiska med senast trots 12 spår. Stallet har form på sina hästar också vann på lunchen idag med sin häst. Måste streck och om det blir stenhårt tempo i femte så skall ni inte glömma spurtkanonen, 4 Rafriki Fri som har bra form och är värld en seger snart.

Senast redigerad av zimonzzon85 den 2019-03-15 klockan 20:32.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 20:43   #58
 
midcapkings avatar
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 51
Sharp$: 1770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Äh, men det ät väl bra förutsättningar? 12-årige Mr Pellegrino skall ut i någon av sina sista V75-starter, 16 av karriärens 18 segrar är tagna från spets, klart att HB kommer att prova i några hundra meter. Sen kommer Pöllänen.

Funderar allvarligt på att spela de bakom. 12% på Global Trust? 6% på Stepping Spaceboy.

Förstår inte vad du klagar på..!
Klagar inte , skulle bara vilja förstå hur folk tänker . Låset hamnar förmodligen här.....9,10,12 men jävligt sugen på att spika S.S med Rickard, ärligt. Hur många lopp vinner Jorma från bakspår och "snabbaste" hästen är helt bortlottad från spår 12.

midcapking är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 22:19   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17399
Standard

Blir inte riktigt klok på avd 7.

Tobias Del Ronco har vad jag sett i starten i Italien inte visat någon vidare startsnabbhet.
Kan Leader Brodde svara ut de startsnabba med spår 2 och 3 främst?
Djuse har ju visat upp en väldigt fin form senaste tiden och det viskas lite om ev. jänkarvagn på Leader Brodde här. Får man reda på vilken vagn det blir innan spelstopp till V75 tro?

Blir det tokkörning så öppnar det givetvis upp för Sevilla och Pastor Power och även Vikings Preacher som denna gång ska köras lite defensivt men lifta med i rygg på någon av de två tidigare nämnda så ska han väl kunna trampa förbi trots ett kort upplopp....

Får sova på saken...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-15, 22:32   #60
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

5 Forecast har slagit 5 Knifetown Winner på Valla. KW hade spår 8 då och FC hade spår 11.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td