Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-03, 14:07   #3
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Det kan bli spik på Sorbet i sista om den ska springa barfota nu som det verkar. Visserligen två månader utan tävling men den enda med lopp i kroppen som bör kunna utmana är ju Muscle Hustle, men från ett klart sämre läge. Inleder vi med favorit och avslutar med favorit får vi försöka vara extra fyndiga i övriga avdelningar.

Kallblodsloppet blir jag inte riktigt klok på. Kunde bara nr 2 B.W.Mimmi lämna garanti på felfritt så är det nog en tacksam spik. Men loppet känns öppet och det jag mest funderar på är varför nr 1 Diadem Viking är streckad så högt. Visst, bra prissumma per start och kanonspår men har den så mycket mer att den verkligen kan sänka sig oerhört vad gäller tiderna? Jag följer ju kallbloden lite för dåligt för att ha någon vidare koll här. Men det kan bli att vi står över den. Klack Vilja känns halvtrevlig till låg procent.

Snyggosåfin från spår 1 lutar jag hårt mot att spika trots 38%. faran är väl att den inte hittar ut om den nu inte lyckas nå spets på något magiskt vis. Tror dock den har överlägsen form och vinner enkelt om den bara kan lägga upp loppet som den vill.

I den sjunde avdelningen är jag väl inne som de flesta andra på de två favoriterna, 1 och 7. Jag vill dock inte sitta med favoriterna i första, tredje, sjunde och åttonde avdelningen där det dessutom lutar åt spik på en av favoriterna i kallblodsloppet (om än mycket liten chans för spik) och för att inte tala om den andra avdelningen där det också är favoriterna som först får ögonen på sig. Vi kan nämligen inte enbart förlita oss på att det skräller i de två helgardera avdelningarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+8)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat