Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-10, 21:46   #1
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[11/9] NPB (Pro Yakyu)

Det gar valdigt langsamt att skriva idag efter jag brant handen pa spisen men.. Har kommer till slut en rek. 8-3 i Japan hittills, valdigt nara att fa in en 3.75 oddsare i morse men det blev iallafall plus.

Match: Fukuoka Softbank Hawks – Hokkaido Nippon-Ham Fighters
Spel: Hokkaido Nippon-Ham Fighters (1.935 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11.00 (11/9)

Valjer att spela Darvish Yu i denna matchen. Darvish ar visserligen “endast” 10-7 den har sasongen men leder Pacific League med marginal nar det galler ERA. Darvish behover sallan relievers i sina matcher och har snittat 8 innings och en out i sina fem senaste starter. ERA for sasongen ar 1.97.
Motstandaren ar Toshiya Sugiuchi. Med 15-6 kan han tyckas ha fordel har men med 3.59 ERA gillar jag inte hans chanser. I sin senaste start slog Orix hart mot Sugiuchi. Det blev endast fyra innings men 10 hits och 5 ER. Starten innan dess var det 3.2 innings och 9 (!) ER.

Nippon-Ham har 13-8 i statistik mot Hawks och vann aven imorse med 2-1. Hawks har spelat samre i september med 3-6 som resultat och offensiven har inte imponerat alls. Fighters har 6-3 under samma period och offensiven har inte varit dalig. Imorgon tror jag Fighters tar fjarde raka vinsten mot Hawks, Dervish fortjanar ett betydligt battre record och visst funkar karma borta i Asien?
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat