Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-10, 21:46   #1
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

[11/9] NPB (Pro Yakyu)


Det gar valdigt langsamt att skriva idag efter jag brant handen pa spisen men.. Har kommer till slut en rek. 8-3 i Japan hittills, valdigt nara att fa in en 3.75 oddsare i morse men det blev iallafall plus.

Match: Fukuoka Softbank Hawks – Hokkaido Nippon-Ham Fighters
Spel: Hokkaido Nippon-Ham Fighters (1.935 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 11.00 (11/9)

Valjer att spela Darvish Yu i denna matchen. Darvish ar visserligen “endast” 10-7 den har sasongen men leder Pacific League med marginal nar det galler ERA. Darvish behover sallan relievers i sina matcher och har snittat 8 innings och en out i sina fem senaste starter. ERA for sasongen ar 1.97.
Motstandaren ar Toshiya Sugiuchi. Med 15-6 kan han tyckas ha fordel har men med 3.59 ERA gillar jag inte hans chanser. I sin senaste start slog Orix hart mot Sugiuchi. Det blev endast fyra innings men 10 hits och 5 ER. Starten innan dess var det 3.2 innings och 9 (!) ER.

Nippon-Ham har 13-8 i statistik mot Hawks och vann aven imorse med 2-1. Hawks har spelat samre i september med 3-6 som resultat och offensiven har inte imponerat alls. Fighters har 6-3 under samma period och offensiven har inte varit dalig. Imorgon tror jag Fighters tar fjarde raka vinsten mot Hawks, Dervish fortjanar ett betydligt battre record och visst funkar karma borta i Asien?
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-10, 23:54   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 197
Sharp$: 567
Standard

Tack! Det blir rygg!

Dompa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 03:08   #3
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kanslan i handen borjar komma tillbaka sa testar minst ett spel till. Har ar motiveringen.

Match: Tohoku Rakuten Golden Eagles - Orix Buffaloes
Spel: Orix Buffaloes ML (3.01 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 07.00 (11/9)

Jag tycker verkligen om Orix chanser har och till 3.01 ar det definitivt spelbart. Buffaloes har 15-7 den har sasongen mot Eagles och vann igar morse med 5-1. Rakuten har dessutom endast tva vinster i september och sju forluster. Under samma period ar Orix 5-3.

Det hoga oddset beror till storsta sannolikhet pa Rakutens starter. Med ett ERA pa 2.87 kan Hisahi Iwakuma se tillbaka pa en hyffsad sasong men han har varken spelat direkt stabilt eller fatt runsupport. Hans W-L ar 9-8. I sin senaste match (i sondags) blev det forlust mot Lions. Iwakuma slappte 4 ER pa lika manga innings och med en relativ ojamn pitching rotation i Rakuten tror jag det kan handa igen.

Mot honom staller Orix fram Masayuki Hasegawa. 0-1 och 4.66 ERA ar Hasegawas siffror som inte spelat sedan juli. Senaste matchen var inte kanon, men det slutade i vinst och var mot just Rakuten.

Orix ar visserligen bara fyra i Pacific League men man ar over tio matcher battre an Rakuten som ligger pa sista plats. Med den nuvarande offensiven mot Rakutens daliga form tycker jag tre ganger pengarna ar minst 30 punkter for hogt. Hasegawa har en mycket hog hogsta niva och bor vara betydligt battre utvilad an Iwakuma som inte far med sig vinsterna i ar.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 03:23   #4
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lagger aven foljande spel, dock ingen langre rek;

Match: HANSIN Tigers - Tokyo Yakult Swallows
Spel: Over 4.5 runs - 1st 5 innings (1.935 @ PinnacleSports)
Spelstopp: 07.00 (11/9)

Messenger och Tateyama har bada blivit krossade mot slutet och med dagens storoffensiv i matchen (som vi spelade over pa) tror jag det kan bli manga snabba runs.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 12:20   #5
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gah, angrar att jag lade de tva sena spelen nu. HANSHIN blev inte som jag tankt mig alls (kom visserligen tva runs i femte) men Orix vann i hits sa det var synd att det inte kunde fa in runs ocksa.

Fighters ser dock bra ut, upp 4-0 i sjunde.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 13:16   #6
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

4-1 slut.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 13:22   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tack för första spelet!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 13:41   #8
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Tack för första spelet!
Ja, som tur ar hann nog de flesta inte rygga de andra tva.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-11, 14:35   #9
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Tack lyckades rygga rätt match jag med.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td