Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-10, 13:47   #1
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (10/4) - 22 kr andelen

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-a3dee1750c61

Hade från början inte tänkt att spela något eget idag, utan har köpt in mig i andra andelar. Dels kommer jag fokusera på att få ihop ett Europatips som ska lämnas in runt 18.30 samt är jag upptagen efter 19 ikväll med andra uppdrag.

Men jag kunde inte låta bli att gå igenom startlistorna likväl då det är Åby som står för hälften av loppen. Omgången kändes extremt spelvärd och dessutom jackpott med runt 14 miljoner till en ensam vinnare. Jag måste bara försöka plocka en större del av den kakan.

Systemet kommer gå för de större pengarna och jag kommer rata favoriten i första bl a. Men det finns en 77%-are i Perfect Dynamite som kanske blir svår att fälla och det kan vara en tänkbar spik. Men Nanny Mcphee till 60% känns som en annan favorit som kan ratas rakt av - eller blir det helgardering om den ska med.

Blir intressant att jobba ihop en uppbyggnad. Kommer lägga tid här nu i eftermiddag för att få ihop det. Inlämning kan dock ske tidigt, redan 17.30 till 18.00. Så den sista infon kommer jag ej få med på både gott och ont. Viktigt att veta ifall man nu vill ha sig en andel här.

Kör nog ingen vidare begränsning på hur många andelar det blir men gissar på runt 20-30 som max. Har varit snett på det på slutet men tar nya tag och idag blir det inte den minsta feghet. Så klaga inte efteråt att vi missade åtta rätt på en favorit. Möjligheterna att sopa hem det är det jag vill gå för även om förnuftet kommer vara med och se till så de med störst vinstchans också synas ordentligt.

Uppdateringar sker löpande med information samt kommer det vara möjligt att se den preliminära systemuppbyggnaden löpande.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-a3dee1750c61
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat