Visa ett inlägg
Gammal 2019-04-17, 13:41   #19
zimonzzon85

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15252
Standard

Ännu en gång en bra och spelvärd omgång som säkert kommer ge massa pengar. Kommer nämna lite spikförslag och skrällar inför kvällen.

Mina spikförslag på v86 blir avd3 : 15 Lutecia som har form och stallet är i grym form, kan runda hela gänget. Dock tagit sina segrar i spets. Men tycker det är en kul chansspik! Andra spikförslaget blir i avd7: Tror den är helt överlägsen om den står på benen och det är 2 Whipped Eggs som har bra spår och kan köra sig till spets. Trivs på långt också! Mött mycket bättre motstånd än detta så. Sista spikförslaget kommer i sista avdelningen 11 Marvelous som Örjan kan ge en fin smygare och ta ner dem alla på upploppet! Alla tre spikarna är bra % på så väldigt bra spelvärde på dessa.

Mina miljondrag : Avd:5 1 Als Mintoo som jag har följt ett tag nu och som fick vinna sist. Tror detta ät ledaren i detta loppet en kusk som gärna är offensiv så kan de vara runt om till fina procent! Andra draget blir avd:6 4 Flight Dynamics som har gått bra en längre tid utan att få vinna! Melander trodde mest på denna utav hans i detta lopp. Har bra form och startat lite mer i år än dem flesta i loppet också som kan vara avgörande.

Hoppas vi på miljonerna ikväll....
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat