Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-17, 11:39   #16
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Thelma de Glatigne börjar väl bli kraftig överspelad.. När vann den senast å var väl i ett skitlopp i Eskilstuna. Fattigaste hästen dessutom som lär bli nedtuggad på upploppet av 7 9 10 11
Om Paal går ut och säger att han är nöjd med ryggen hade mycket talat för Thelma. Men nu ser det ut att kunna bli lite körning om det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 11:59   #17
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om Paal går ut och säger att han är nöjd med ryggen hade mycket talat för Thelma. Men nu ser det ut att kunna bli lite körning om det.
Har han sagt att han ska svara ut 2:an?
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 12:31   #18
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4386
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pelleplutt Visa inlägg
Har han sagt att han ska svara ut 2:an?

Hon fick dessuom bra läge och är snabb ut, så det är inte otänkbart att jag testar i ledningen, men det beror på lite vad som händer från början. Oavsett får hon fin resa härifrån och hon ska kunna sluta bland de tre. Det blir barfota runt om, öppet huvudlag och vanlig vagn som senast, säger Wilhelm Paal.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 12:41   #19
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14833
Standard

Ännu en gång en bra och spelvärd omgång som säkert kommer ge massa pengar. Kommer nämna lite spikförslag och skrällar inför kvällen.

Mina spikförslag på v86 blir avd3 : 15 Lutecia som har form och stallet är i grym form, kan runda hela gänget. Dock tagit sina segrar i spets. Men tycker det är en kul chansspik! Andra spikförslaget blir i avd7: Tror den är helt överlägsen om den står på benen och det är 2 Whipped Eggs som har bra spår och kan köra sig till spets. Trivs på långt också! Mött mycket bättre motstånd än detta så. Sista spikförslaget kommer i sista avdelningen 11 Marvelous som Örjan kan ge en fin smygare och ta ner dem alla på upploppet! Alla tre spikarna är bra % på så väldigt bra spelvärde på dessa.

Mina miljondrag : Avd:5 1 Als Mintoo som jag har följt ett tag nu och som fick vinna sist. Tror detta ät ledaren i detta loppet en kusk som gärna är offensiv så kan de vara runt om till fina procent! Andra draget blir avd:6 4 Flight Dynamics som har gått bra en längre tid utan att få vinna! Melander trodde mest på denna utav hans i detta lopp. Har bra form och startat lite mer i år än dem flesta i loppet också som kan vara avgörande.

Hoppas vi på miljonerna ikväll....
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 13:04   #20
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Om inte Fighting Bax behöver nåt till lopp borde den vara stenklar. Mött betydligt tuffare hästar än detta. 8 tror atg 8rätt ska ta över ledningen från 3an. I ledningen har den aldrig förlorat. Kan gå om nu Bax behöver mer lopp.
Bax tvåa bakom Volnik du Kras när dem möttes. Sådana pollar finns ej med här.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 13:04   #21
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1248
Standard

Kikade in på unibet och såg att Volocity de Vie står i 4.00 gånger degen.(Har inte kollat andra bookies).


Det är inte ofta en favorit på 55% står såpass högt. Unibet och de tidiga spelarna uppskattar iallafall inte vinstchansen likvärdigt.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 14:01   #22
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Herakles har slagit Rydens Limoncello som i sin tur har slagit Aperfektdream. Varnar återigen för Lennart i första. Nu brukar ju inte han vinna v86 lopp som det ryker om det eller överhuvudtaget men jag kommer definitivt ta med den.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-17 klockan 14:06.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 14:07   #23
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Skrev Herkules först haha..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 14:46   #24
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Charisma k.w h3h 2.4 mot guniea Boko och alvena uni(leovegas) sista monteloppet smakade form.Startsnabb och 1:an och 2:an likaså. Då tror jag hon hamnar mycket bra på det.
2.65 platsodds men 2.40 mot dessa 2. Jag tror hon vinner 50%. 16ggr smakar också gott till vinnarspelet

Senast redigerad av pelleplutt den 2019-04-17 klockan 14:50.
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 15:15   #25
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Efter strykningen och kollektivets speltrender ser det lite halvgivet ut var jag lägger min spik i sjunde loppet.

-4 Mister Niky är omöjligt stor när den gör första starten på 8 månader(!).

-2 Whipped Eggs blir mycket hårdare spelad än jag först trodde nu när Bergh skrutit upp den. Det ska ju mycket klaff till för att den tröga kusen ska både trava och vinna faktiskt, knappast att den skulle infria en gång på fem ens.

*8 Il Boscaiolo däremot har väldigt lite spel på sig, är nedstruken, har offensiv kusk och stallformen är fin! Gick jämnt med Whipped Eggs senast, fick då en bättre resa och jag det lär upprepa sig denna gång då mycket talar för att Adrian kommer få gå på innerspår samtidigt som Berghs traktor lär tugga spår som vanligt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 15:16   #26
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ujujuj vilken armada av överstreckade favoriter...ikväll lär det bli informations-show, gäller att ha flera ispåsar i frysen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 15:38   #27
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Några obegripligt bra odds på bet365:

Una Blessed V/P: 15,00/2,20

Volocity De Vie V: 3,65

Anddontsayitsover P: 6,25


Spikbuden i sista avdelningen är Andthedanceisover, Herrera Boko och Lamour Bonanza. Mest inne på norrmannen just nu! Bra i comebacken, fräsch kusk nu och pisken är packad! Flyger förbi alla sista 100?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 15:57   #28
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 771
Sharp$: 8942
Standard

Är det bara jag som tycker att platsoddset på Lutecia hos Unibet (2.45) är bra?

Fick bli en platsdubbel mot Gotlandsbekantingen i sista (Lady Youline till 3.5) som borde ha hyfsad chans att nå topp 3 iaf...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 16:03   #29
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Är det bara jag som tycker att platsoddset på Lutecia hos Unibet (2.45) är bra?
Nu är ju en struken men det är ändå 14 kusar kvar i loppet. Och den har varit hyfsat säker på sistone men galoppstatistiken är sådär. En av de yngsta i loppet. Jag tycker den är för hårt spelad.

På plus-sidan går i och för sig loppet på Åby, då gör det inte så mycket med högt spår.

Nunna är ju fantastiskt bortglömd på strecken där! Första för Dahlén, kan bli hur bra som helst med regibytet! Nedstruken också.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-17, 16:16   #30
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Zephyr Kronos måste vara bland de mest konstigt streckade idag som klar andrahandare på 20%. Enbart att Redén kör själv är ju en indikation på vinstchans på max 10%. Sen har vi hårt häst och kuskmotstånd, första volt, första medeldistans, stänkrädd och strulig, fel lutning på resultatraden osv osv.

Konstigt streckat i övrigt också, Örjans som jag iofs tror en del på har lite överraskande blivit väldigt klar favorit. Och Flight Dynamics som är ett väldigt säkert kort till skillnad från många andra bara 7% nu. Hamres kuse på bara 10% måste vara lågt, han har bra facit med sina importer.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td