Citat:
Ursprungligen postat av ab5
Ingen koll på just Jögga. Sen med 40 olika system ser jag till tillsammansbolagen som helhet då de marknadsför hela laget(t.ex cafe braco). Totalt sätt har dom väl omkring detta antalet olika system och när de träffar 1 av dessa 40 system så blir det ett jäkla hallå med mest inspelat i Sverige osv.
Tvivlar att det är värt att köpa in sig på hans system när han varvar det 35 ggr.
Dessutom som Strappa även nämnde tidigare så är det märkligt att man konstruerar ett system med sådan stor potential och varvar det såpass många gånger.
Vet man om att systemet lämnas in 35 gånger borde man väl ändå satsa på lite lägre utdelning? Detta eftersom alla "jackpott-rader" blir totalt värdelösa. Bättre om han t.ex. spelat 2 spik och satsat på rader med lite lägre utdelning, då hade man nästan kunnat motivera att systemet lämnas in flera gånger.
Hur mycket hade t.ex. Tobacco rensat om han fått in den igår? Långt ifrån vad den borde iallafall.
|
Som jag nämnde ovan för strappa så är jag en trogen kund på kungs frukt och jag har gått mycket plus där, sen håller jag helt med om att det är "sjukt" att varva systemen 30-50 ggr.
Men lägger jag några hundringar inköp och för högt 5 siffrigt tillbaka så är jag nöjd
Jag är själv spelläggare för ombud och spelar alltid unika system, just för att man nån gång drömmer om att vara ensam , inte varvat 35 ggr