Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-12, 20:12   #17
oscar4122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Berra Visa inlägg
Nu har ju jag inte satt mig in i norra 1an så fasansfullt mycket, så vet inte riktigt hur B-löven agerat under silly med sin ekonomi och allt bök. Asplöven däremot har väl så vitt jag vet rustat ganska så bra inför i år, och har väl en trupp som i allra högsta grad kan komma att slåss i en allsvensk kvalserie till våren. Men du har säkerligen större koll än jag, och du verkar ju ganska så övertygad om att B-löven besitter en klart högra klass än Asplöven, så go for it och lycka till!
Kul med lite åsikter

Asplöven har rustat upp, men de imponerar inte på mig.
Dom har under försäsongen förlorat mot Luleås J20 (och vunnit en) och även spelat lika mot Kalix. Sen har dom åkt på storstryk mot Hokki i finska mestis liga. och även spelat en lika och förlorat stort mot ett annat lag i finska mestis.
Visst har de några intressanta spelare i laget. Men jag tycker det ska vara klass skillnad mellan lagen trots det.

Björklöven har imponerat och slog bland annat luleås Alag med 2-0, iofs i en match där luleå dominerade. Men styrke besked av dom hur som helst.

Det är såklart inte ett stensäkert spel, men ner till 1,60 finns det absolut värde, kanske även längre ner. Jag tror att Björklöven vinner serien iaf 7/10 gånger.

oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat