Ämne: BaraTrav.se
Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-02, 15:59   #41
Strappa71
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2397
Standard

Jag har testat baratrav.se i några dagar och det finns mycket bra saker som inga andra publika reduceringsprogram klarar av.

Det saknas fortfarande några, för mig vitala, funktioner för att det ska vara aktuellt att gå över till baratrav.se . Men det ser mycket, mycket lovande ut.

T ex är man helt ensamma om att räkna med simulerad allarättspott för att få vettiga radvärdesberäkningar även innan spelstopp. Det diskuterades tidigare i tråden och det har man tydligen anammat rakt av. Mycket, mycket bra.

Saker som fortfarande saknas men förhoppningsvis är på gång:

- Flerbong på radnivå för att uppnå önskad minimivinst.
- Styrning av V6-val mot radvärdes-intervall.
- Lättavläst web-rättnings-sida för användning vid andelsspel där deltagarna inte använder reducerinsprogrammet.
- Möjlighet att lagra inställningar centralt för att underlätta flyttning av licens mellan olika datorer.

Om/när ovanstående är på plats kommer jag att byta till baratrav.se och rekommendera dem i alla sammanhang.

En mycket trevlig feature är deras "live-bar" där en smal remsa med aktuell avdelnings spelinfo visas som "overlay". Mycket snygg lösning då man kan ha ATG-live i helskärmsläge och ändå ha sin spelinfo synlig.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), Migge (+1)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat