Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-13, 16:11   #1
RizZla

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

UEFA Champions League 14-15/9

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=OnQSxtb2AzY&feature=related]YouTube - UEFA Champions League Intro 2009 /2010 [full HD][/ame]

Då rullar det äntligen igång. Årets upplaga av Champions League.

Den första speldagen har jag hittat ett par intressanta spel.

Valencia åker ner till Turkiet för att möta Bursaspor och det är aldrig enkelt att spela en bortamatch i Turkiet i ett Europaspel. Bursaspor har startat ligan med 4 vinster och toppar ligan. En av de 4 vinsterna togs på bortaplan mot Galatasaray, som slogs tillbaka med 2-0. Bursaspor förväntas att kunna ställa det starkaste laget på plan. Valencia kommer att sakna Ever Banega då han är långtidskadad. Valencias lag är inget som skrämmer mig, speciellt inte på bortaplan i Turkiet mot ett formstarkt Bursa och jag tycker oddsättarna har hamnat på sniskan här.

Väljer att spela 1u på Rak 1a @3.29 på Pinnacle och 4u på AH +0.25 @1.87 på Pinnacle.

Vi ska även sänka Real Madrid och Arsenal. Ajax kan mycket väl skaka om Real och Mourinho. 3u på +1.5 till 1.95 och 1u på 2an Ajax till 12 gånger fick jag igenom på Betfair. Braga är bättre än namnet låter och får även dem ett 3u spel till +1.5 2.05. 1u på 2an Braga till 13.50.

Droppar in ett par till spel under dagen.

Senast redigerad av RizZla den 2010-09-13 klockan 17:28.
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat