Citat:
Ursprungligen postat av Piraten
Jag är på travbanan ofta, men spelar oftast via mobilen eller plattan. För mig gör det därför inte mycket. Det jag däremot blir trött på är att om ATG vill att banpubliken ska spela via internet, måste de ju verkligen se till att ha en hemsida som håller måttet. Det är alldeles för mycket strul som leder till oinlämnade vinnarspel efter en fin värmning, och sådant händer inte vid fungerande totomater.
Sen undrar jag som sagt hur det blir på landsortsbanorna där det knappt finns täckning? Men ATGs huvudkontor antar väl att alla banor i Sverige har ett snabbt 4G-nät.
|
Det är Årjängs V75 jag brukar vara på som mest befolkade omgång som inte är på storbanorna. Vill minnas att det normalt sett är rätt svårt att surfa och kan till och med vara problem att ringa varandra där. Ska se till att vara ute i hyfsat god tid med att lämna in streckspelet i sommar när jag är där.
Eran när man i vredesmod river sin bong är över. Slänga på luren hårt och argt i örat på telefonförsäljare kan man inte gör heller. De vikbara mobilerna var sista utposten. Och telefonförsäljarna blir samtidigt bara fler och fler