Förslag på mall tillsammans på sharps
Ett litet förslag (hur jag vill ) att tillsammansbolagen på sharps ska se ut. 1. Systemläggaren gör klart hur stort systemet ska vara . Bra riktlinjer är enligt mig V4 1000-2000 dvs 20-40 kr per andel , v64 samma 20-40 kr per andel , v86 och V75 så stort man tror man kan sälja 50-150 kr per andel. 2. Nu vet man att man köpt 20% för 400 kr om det är 40 kr per andel. 3. Det måste tydligt framgå hur systemet ska se ut !!! Tex spik nr 1 i första ochspik nr 3 i femte loppet, då kan man välj det system man tycker ser bra ut. Lägg ut förväntad rad typ 1x5x8x6x1x8 , självklart kan garderingarna ändras menALDRIG spikarna. 4. Köpte in mig i ett system med spik på rolig 3e handare i sista loppet. När kupongen kom va det ny spik och typ alla i sista loppet. ( behöver knappast säga att spiken drog och tredjehandaren vann ) såklart sista gången med honom. Köpte in mig på Gs75 i söndags , spik i 4 loppet på en favorit och en 7e handare till 20gg pengarna spik i sista , försa spiken vann och 20 oddsaren kom 2A dokonjo var för bra , nu gav det 15 miljoner och vi var nära 20 femmor a 2000 kr , med lite tur hade vi fått 1 miljon. MEN DET VIKTIGA jag visste vad jag köpte in mig på, hade jag inte gillat spiken i sista, hade jag kunnat avstå !! Nu kände jag mig helnöjd trots inga vinster o kommer haka på igen såklart . Okey lång text Summering 1. Bestämm systemets storlek och dela med 50 för pris per andel ., 2. Visa spikar och kortloppoch ändra aldrig !!! 3. Ni kommer söka slut fort när det finns andra som litar på erat omdöme eller har liknande idéer . OBS detta gäller mig , kanske finns andra åsikter , men tror det blir svårt o sälja andelar med motivation tillsammans är vi starka eller ikväll jackpott !!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|