Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-10, 17:00   #28
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Jag vill varna för två favoriter i stor fara.

V75-2. 3 Vlad del Ronco har i år vunnit fem av åtta lopp och tjänat 620'. Han är favoritstreckad till 30 % mot andrastreckade 6 till 15 %. Senast tredskades Vlad dR på Åby och ville inte tävla. Hästen kommer ihåg Åby och han har talat om, att det är dags för tävlingspaus nu. Det här loppet kan det löna sig att gardera rejält i.

V75-6. Favoriten 6 Whipped Eggs lyckades Örjan bära till seger i knackigt trav senast. Här kan man antingen chansspika 7 Mellby Club eller gardera ordentligt - vilket jag kommer att göra.
Du kan ju ha rätt i din teori om Vlad. Men du läser in väldigt mycket i en galopp och det måste vara troligare än inte att det där är en förhastad slutsatser.

Promo Kemp jävligt tidig bakom. Och varför är Marvelous som annars alltid är påpassad plötsligt helt tappad på 6% trots toppspår??

Att Whipped Eggs är i fara köper jag helt, luktar ju vingel lång väg om han inte plötsligt blivit våldsamt mycket mer snabbstartande och säker på benen.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat