Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-11, 10:00   #57
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Vaknade precis upp ur en väldigt verklig och otrevlig dröm där Whitehouse Express som jag inte tänkt plocka med på 7 streck pissvinner via open stretch. Missade hög sexsiffrig vinst. Är inte speciellt vidskeplig men tänkte att jag får väl ta med den då eftersom den nog inte är så mycket spelat.

Döm om min förvåning när jag ser att den ligger på 17% när jag inte ens räknat med nära tvåsiffrigt! Kollar igen status och historik. Väldigt seg och ospeedig sist med lucka på upploppet mot hästar som är klassen sämre än idag. 3/17 på distansen och de där segrarna togs i 3 raka vid en formtopp 2016. 1,5 år och 15 raka starter utan vinst nu. Och klar andrahandare på det. Hur tänker folk? Bara att strecka för att det står Kihlström/Redén?

Samtidigt står det Goop/Gocciadoro på en annan häst i loppet och 2% bredvid den. Gula (fula?) gubben har en helt överjordisk statistik och då har han ändå inte haft Björn i vagnen förrän nu det sista. Smart drag förresten, travmedia sväljer hellre en kapsel cyankalium än att våga sig på att kritisera eller antyda något negativt om ett ekipage som innehåller efternamnet Goop.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat